همراه اول
5. دى 1394 - 23:18   |   کد مطلب: 26039
رئیس کمیته دفاع شخصی و قوه الرمی استان همدان با اشاره به حضور مثال زدنی سردار شهید، سرلشکر حاج حسین همدانی در میدان اصلی فتنه، عنوان کرد: اگر حضور این شهید گرانقدر در کانون اصلی فتنه وجود نداشت قطعا ضربات جبران ناپذیری به اصل نظام وارد می شد.

حمید رحیمی در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش؛ اظهارداشت: روز نهم دی ماه قطعا برای همیشه تاریخ در ذهن همه مردم ایران خواهد ماند، چرا که در این روز  ايمان و اعتقاد مردم، تمام معادلات سياسي شواليه هاي كودتاي مخملي را بر هم زد.

وی افزود: تنها دلیل متمایز بودن این روز از دیگر روزهای تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی این است که مردم با بصیرت دینی و سیاسی خود پا به میدان نهاده و از اسلام و انقلاب خود دفاع کردند.

رئیس کمیته دفاع شخصی و قوه الرمی استان همدان تصریح کرد: در این روز حساس و تاریخی مردم دارالمومنین همدان باردیگر با درخشش خود در خیابان های این شهر بصیرت و ولایت مداری خود را به رخ جهانیان کشاندند.

رحیمی اضافه کرد: مردم شریف و ولایی همدان توانستند باردیگر با این حضور گسترده خود ثابت کنند که با گذشت چند دهه از انقلاب همچنان نام دارالمومنین و دارالمجاهدین برای آنها شایسته و ماندگار است.

وی گفت: حضور به هنگام مراجع تقلید به ویژه آیت الله نوری همدانی که در حمایت از اسلام و حضرت امام خامنه ای(حفظ الله) به پا خواستند خود اصلی ترین نقش را در این پیچ تاریخی برای کشور رقم زد.

رحیمی با اشاره به حضور مثال زدنی سردار شهید، سرلشکر حاج حسین همدانی در میدان اصلی فتنه، عنوان کرد: اگر حضور این شهید گرانقدر در کانون اصلی فتنه وجود نداشت قطعا ضربات جبران ناپذیری به اصل نظام وارد می شد.

رئیس کمیته دفاع شخصی و قوه الرمی استان همدان در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر حفظ وحدت در جامعه به ویژه در بین مسئولین، اظهارکرد: باتوجه به شرایط حساس منطقه و جهان همه افرادی که به نوعی از دست اندرکاران این نظام به حساب می آیند باید در امر بصیرت افزایی و ایجاد وحدت تمام تلاش خود را به کار ببندند.

وی با اشاره به سخنان رهبری در مورد فتنه ی جدید، ابراز کرد: همان طور که ایشان نیز تاکید دارند باید همه افراد جامعه بصیرت خود را بالا ببرند و تا بتوان از نفوذ و فتنه جدید دشمن که حضرت امام خامنه ای(حفظ الله) بارها بر آن تاکید داشته اند غلبه نمایند.

رحیمی همچنین افزود: خون های پاک ریخته شده شهدای انقلاب اسلامی قطعا درخت این نظام را برای همیشه استوار گردانیده است و این جوانان هستند که باید از آن خوب پاسداری و حفاظت نمایند.

رئیس کمیته دفاع شخصی و قوه الرمی استان همدان بابیان اینکه امثال نیز همانند سالهای گذشته باید بصیرت خود را به نمایش گذاریم، اظهارداشت: تمامی دنیا در روز نهم دی ماه توجه خود را معطوف همه ایران می کنند تا میثاق امت و ولایت را با دقت هرچه تمام رصد نمایند.

وی در پایان با دعوت از همه مردم دارالمونین همدان به منظور حضور گسترده در مراسم نهم دی ماه امسال، خاطرنشان کرد: ورزشکاران کمیته دفاع شخصی و قوه الرمی استان همدان، در کنار سایر جامعه ورزشی استان حضوری پر رنگ را در این مراسم به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار