همراه اول
7. دى 1394 - 10:44   |   کد مطلب: 26053
تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در همایش 9 دی در همدان
بسیج ورزشکاران استان با مشارکت هیئت رزم آوران به مناسبت 9 دی از خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل خواهند کرد .

به گزارش همدان ورزش؛ مسئول سازمان بسیج ورزشکاران همدان با بیان اینکه بسیج ورزشکاران استان در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی و حمایت از ارزش‌های مقدس اسلام همیشه در صحنه حضور داشته است، اظهار کرد: این نهاد با حضور پررنگ در این برنامه‌ها پایبندی خود را به انقلاب و اسلام ثابت کرده است.

وی با اشاره به حماسه بزرگ 9 دی گفت: مردم همیشه در صحنه و انقلابی ایران و جامعه بسیج ورزشکاران در کشور با حضور پرشور در حمایت از ارزش‌های انقلاب اسلامی در نهم دی ماه سال 88 «حماسه 9 دی» را خلق کردند.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران همدان افزود: بسیج ورزشکاران استان امسال همچون سال‌های گذشته برنامه‌هایی را در نهم دی ماه با حضور ورزشکاران جامعه ورزش استان خواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه‌های این نهاد در نهم دی ماه بیان کرد: برگزاری همایشی با مشارکت هیئت رزم‌آوران استان و بسیج ورزشکاران به مناسبت 9 دی از جمله برنامه‌ها در گرامیداشت این روز است.

بابایی‌فر به تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم اشاره کرد و ادامه داد: در این نشست خانواده‌های شهدای مدافع حرم نیز مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی خاطر‌نشان کرد: حضور ورزشکاران بسیجی در تجمع روز 9 دی برنامه اصلی بسیج ورزشکاران استان است که امسال نیز همچون سال‌های گذشته شاهد حضور پررنگ ورزشکاران بسیجی استان در این تجمع خواهیم بود.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران همدان یاد‌آور شد: ورزشکاران بسیجی فعال در دو بخش بانوان و آقایان موفقیت‌های بسیاری را در عرصه‌ها و سطوح مختلف کسب کرده‌اند و ایجاد حماسه بزرگ 9 دی نیز از جمله افتخارات بزرگ این ورزشکاران است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار