همراه اول
7. دى 1394 - 12:10   |   کد مطلب: 26054
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: روز 9 دی به معنای واقعی روز بصیرت و ولایتمداری ملت ایران است چراکه در این روز اوج حماسه‌آفرینی ملت را در شکستن تمام تلاش‌های فتنه‌گران شاهد بودیم و در طول تاریخ این افتخارات و عظمت بی‌نظیر ماندگار است.

به گزارش همدان ورزش؛ رسول منعم در آستانه سالگرد حماسه 9 دی افزود: روز 9 دی به معنای واقعی روز بصیرت و ولایتمداری ملت ایران است چراکه در این روز اوج حماسه‌آفرینی ملت را در شکستن تمام تلاش‌های فتنه‌گران شاهد بودیم و در طول تاریخ این افتخارات و عظمت بی‌نظیر ماندگار است. 

وی خاطرنشان کرد: یوم الله 9 دی 88 روز درخشش جوانان و نوجوانانی بود که به نمایندگی از نسل سوم انقلاب در میادین و خیابان ها حضور یافتند، تا صیانت از انقلاب را از نسل پیش تحویل بگیرند.

منعم اضافه کرد: خلق حماسه هیچگاه در کشور ما پایان یافتنی نیست و حماسه عظیم دفاع مقدس حماسه آزاد سازی خرمشهر، حماسه دهه فجر و حماسه 9 دی از جمله رخدادهایی بود که در هر مقطع زمانی، انقلاب و آرمان های بلند انقلاب اسلامی را بیمه کرد.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: هوشیاری، درایت و تدبیر مقام معظم رهبری در ایام فتنه بی‌نظیر بود و در این هوشیاری نقشه‌های دشمنان بر آب شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان عمل بهنگام را مهمترین ویژگی حماسه 9 دی دانست و گفت: تشخیص به موقع و تجلی ایمان دینی در دفاع از اسلام، انقلاب و رهبری از دیگر ویژگی های 9 دی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز در بهترین شرایط و موقعیت قرار گرفته و حاضر نیست لحظه‌ای از آرمان‌های بلند و متعالی خود به دور باشد و در صحنه‌های مختلف نیز نمودی واقعی از عزت، عظمت‌ و بصیرت خود را به نمایش گذاشته است.

منعم بیان داشت: حماسه سیاسی استقرار دولت یازدهم و حضور میلیونی و با شکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری نیز برگ زرین دیگری از توجه و دلسوزی مردم نسبت به حرکت رو به جلو و تعالی و پیشرفت ایران اسلامی است.

وی در ادامه بیان کرد: حضور جامعه ورزش در کنار دیگر اقشار مردم همدان در حماسه 9 دی یکی از زیباترین تصاویر این حماسه بود، عظمت مردم و حضور شیفتگان ولایت در این روز درسی را به فتنه‌گران و دشمنان داد که روز نهم دی را همچون هشت سال دفاع مقدس در تاریخ ماندگار کرد.

 
 
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار