همراه اول
5. دى 1394 - 23:25   |   کد مطلب: 26040
رئیس هیئت تیراندازی استان همدان گفت: حضور شخصیت هایی همچون سردار شهید، سرلشگر حاج حسین همدانی باعث شد تا انقلاب از این مرحله بسیار حساس نیز به راحتی عبور نماید.

علیرضا شمسی پور در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش، با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه نه دی؛ اظهارداشت: نهم دی ماه سال 88 نقطه آغازی برای تاریخ ایران اسلامی می باشد که همگان باید این روز را همانند سایر مناسبت های ملی قدر بدانند.
وی اضافه کرد: حضور شخصیت هایی همچون سردار شهید، سرلشگر حاج حسین همدانی باعث شد تا انقلاب از این مرحله بسیار حساس نیز به راحتی عبور نماید.

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان، تصریح کرد: رهبری های حکیمانه حضرت امام خامنه ای(حفظ الله) قطعا اصلی ترین نقش را در دفاع از اسلام و انقلاب به خود اختصاص داد.

شمسی پور با اشاره به اینکه ابهت ایران اسلامی را مدیون خون مطهر شهدا، هستیم، تاکید کرد: این مهم حفظ نمی شد مگر با رهبری حضرت امام خامنه ای(حفظ الله)؛ چرا که ایشان بهترین شاگرد و یار صدیق حضرت امام خمینی(ره) می باشند.

وی با بیان اینکه امروز برخی از افراد صحبت هایی را در مورد رهبری به زبان می آورند، گفت: این اشخاص باید بدانند که مردم ایران اسلامی بصیرت و ولایت مداری خود را در نهم دی ماه سال 88 به نمایش گذاشتند و اگر لازم باشد جان خود را نیز نثار رهبری خواهند کرد.

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان افزود: همه ما باید سعی کنیم تا بصیرت خود را به ویژه در امر شناخت دوستان و دشمنان انقلاب بالا ببریم و تا جایی که می توانیم آحاد جامعه را نیز از این مهم آگاه نماییم.

شمسی پور همچنین در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه نهم دی ماه امسال مهم تر از سال های گذشته است، عنوان کرد: دلیل اهمیت این موضوع وضعیت وپیچیدگی منطقه وحضوردشمنان درپشت مرزهای ایران وانتخاباتی است که در ماه های آتی در پیش رو داریم که عده ای از فریب خوردگان داخلی چشم طمع به کرسیهای ریاست درمجلس خبرگان دوخته اند تا نوکری حلقه به گوشی خود را به اربانشان ثابت کنند .

وی ابراز کرد: حضور دشمن شکن مردم در این مراسم قطعا ثابت خواهد کرد که سطوح مختلف جامعه از هر صنف و قشر دیگر به وعده های پوچ برخی افراد اهمیت نداده و با بصیرت از نظام خودوورهبر خود دفاع می کنند.

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان در پایان، خاطرنشان کرد: امیدآن می رود تا مردم دارالمجاهدین همدان دوشادوش سایر مردم عزیز ایران اسلامی بار دیگر با حضوری پرشور در مراسم نهم دی ماه مشت محکمی بر دهان یاوه گویان داخلی و خارجی بزنند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار