همراه اول
3. بهمن 1394 - 13:11   |   کد مطلب: 26227
درخشش سوارکاران همدانی در سومین رویداد پرش با اسب اسب اصیل ترکمن و اسبهای زایچه ایران
سومین دوره مسابقات پرش با اسب اسبهای اصیل ترکمن و زایچه ایران دومین روز بهمن ماه 1394 در سالن سرپوشیده مجموعه سوارکاری آزمون تهران در رده های مختلف سنی با حضور بیش از 150 سوارکار از استانهای کشور برگزار شد.

به گزارش همدان ورزش؛ این رویداد عرصه افتخار آفرینی سوارکاران همدانی در همه رده ها بود که با حضور قدرتمندانه توانستند در جایگاههای برتر این رقابت قرار بگیرند.
قبل از شروع این رویداد جامعه سوارکاری کشور در مراسم تجلیل و خاکسپاری پیش کسوت سوارکاری استاد مهرداد شیدفر شرکت کردند و مسابقه بعد از این مراسم آغاز شد.
در رده اسبهای  (پونی) با قد زیر 150 سانت فرزاد سهیل قاسمی سوار بر متیو از مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان همدان در جایگاه نخست این رقابت قرار گرفت
حسین جعفری سوار بر یانارداغ دوم شد و علی آذرگون با دایان بر سکوی سوم ایستاد  هردو سوارکار از باشگاه صدار همدان در این رقابت ش رکت داشتند.
در رده سنی  زیر 16 سال  اسبهای زایچه ایران محمد مهدی شعبانی با کارمن از مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان همدان چهارم شد و امیر صدرا بختیاری با سزار از باشگاه صدرا به مقام پنجم دست پیدا کرد.
در رده سنی بزرگسالان اسبهای اصیل ترکمن ابوالفضل افتخاری سوار بر کارمن از مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان همدان در جایگاه سوم این رقابت قرار گرفت و عباس آریان با کولاک به مقام هشتم این رویداد کشوری دست پیدا کرد.
در رقابت اسبهای زایچه ایران مهرداد سهیل قاسمی با تکش و رضا بخشی با خرم به دور باراژ این رقابت راه پیدا کردند و با قهرمانان کشور رقابت داشتند و با اختلاف زمانی نسبت به دیگر شرکت کنندگان رده بندی شدند
در کادر اجرایی این مسابقات مهدی بختیاری از استان همدان با کمیته برگزاری مسابقه همکاری نزدیک و تلاش چشمگیری داشتند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار