همراه اول
12. اسفند 1394 - 7:59   |   کد مطلب: 26655
محسن آذرباد: کاری کردند که از پاس بروم
مهاجم نیم فصل اول پاس همدان از اینکه این تیم در قعرجدول برای ماندن می جنگد ناراحت است.

به گزارش همدان ورزش؛ محسن آذرباد گفت: ما تیم خوبی داشتیم اما بدقولی های صورت گرفته در انجام تعهدات مالی سبب شد تا نفرات تیم از نظر روحی روانی به هم بریزند و نتوانند در نتیجه گیری ها موثر باشند.
وی اضافه کرد: قرار بود قبل از شروع فصل 20 درصد از قراردادها را پرداخت کنند و بازیکنان تیم روی این درصد حساب کرده بودند اما نه تنها بدقولی شد بلکه به هفته بعد موکول شد که سبب بی اعتمادی بازیکنان و افت روحی روانی آنها شد.
آذرباد در خصوص جدایی اش از تیم پاس گفت: این را باید از مسوولان پاس پرسید که نتوانستند به تعهدات خود برحسب قراردادی که داشتم عمل کنند. حتی در پرداخت درصدی که به بازیکنان دادند هم در حقم اجحاف کردند و کمتر از بقه پول گرفتم. در واقع در نیم فصل اول 19 درصد گرفتم که باعث شد تا از تیم بروم.
وی افزود: در بندی از قراردادم آمده بود که اگر 30 درصد تا نیم فصل دریافت نکنم می توانم به صورت یکطرفه قراردادم را فسخ کنم. به هر حال من طبق قراردادم عمل کردم و سرپرست باشگاه هم از این قرارداد خبر داشت. حالا چرا طبق قرارداد عمل نشد را باید آنها پاسخ بدهند. من نسبت به توانایی گلزنی خود اعتقاد کامل دارم و به واقع مسوولان پاس در حقم کم لطفی کردند.
آذرباد بیان داشت: حالا باید این آقایان پاسخگوی ناکامی های پاس باشند. این ها کاری کردند که خیلی از بازیکنان از پاس بروند. امیدوارم پاس سقوط نکند.
وی افزود: امیدوارم مسوولان پاس به خصوص استاندار همدان به این مسایل رسیدگی کند و کسانی که در جدایی بازیکنان نقش داشتند را مورد بازخواست قرار دهند. هیچ تیمی ندیدم این همه بازیکن جدا شوند. نباید از مقصران این جدایی براحتی گذشت.
مهاجم نفت مسجد سلیمان در ادامه با ابراز رضایت از شرایط تیمش گفت: ما در اینجا مورد حمایت مناسب مدیریت باشگاه هستیم. کادر فنی و بازیکنان همدل و متحدی داریم که شبانه روز برای موفقیت تیم تلاش می کنند. اینجا احساس آرامش می کنم و از حمایت مدیرعامل باشگاه از تیم تشکر می کنم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار