همراه اول
16. اسفند 1394 - 20:07   |   کد مطلب: 26712
بازی مرگ و زندگی پاس مقابل گل گهرسیرجان
همدان- ایرنا- هفته بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال کشور با باز مرگ و زندگی پاسی ها مقابل گل گهرسیرجان همراه است.

به گزارش همدان ورزش به نقل از ایرنا تیم پاس همچنان با فراز و نشیب در امتیازگیری به قعرنشینی خود در جدول رده بندی لیگ یک ادامه می دهد و باعث نگرانی هواداران نیز شده است.
پاسی ها هم اکنون با 27 امتیاز از 28 بازی در رده هجدهم جدول لیگ دسته یک قرار دارند که به طور میانگین در هر بازی کمتر از یک امتیاز کسب کرده اند.
شاگردان اکبر محمدی در مجموع، فصل موفقی را سپری نکرده اند هر چند در نیم فصل دوم به مراتب در نتیجه گیری بهتر از نیم فصل اول بوده اند.
پاس در نیم فصل دوم از مجموع 9 بازی سه برد، یک تساوی و پنج شکست را متحمل شد که در کل 28 بازی انجام داده رکوردار باخت در لیگ یک نیز محسوب می شود.
این تیم با 20 گل زده ضعیف ترین خط حمله را نیز به خود اختصاص داده است تا نشان دهد در امر گلزنی با مشکلات اساسی مواجه است.
پاسی ها با قبول شکست در بازی هفته قبل مقابل مس رفسنجان همچنان در قعرجدول باقی ماندند تا دیدار فردا مقابل گل گهرسیرجان مصاف مرگ و زندگی برای این تیم باشد.
تیم تحت هدایت اکبر محمدی طبق آنالیز صورت گرفته در شش بازی اخیر بیش از 30 موقعیت گلزنی را از دست داده اند تا همچنان به قعرنشینی خود ادامه دهند.
این تیم در صورت برتری مقابل گل گهرسیرجان در بازی فردا می تواند امیدوار به صعود دو پله ای در جدول رده بندی باشد ضمن اینکه در صورت باخت شاید به رتبه بیستم برود.
تساوی در این بازی بیشتر به سود گل گهرسیرجان است و پاس فقط در صورت پیروزی می تواند امیدوار به دیدارهای باقی مانده باشد.
هواداران تیم پاس نگران جایگاه تیمشان هستند و بر این اساس در اقدامی خودجوش تبلیغات گسترده ای را در سطح شهر همدان به راه انداختند.
تیم گل گهرسیرجان در آن سوی میدان از حاشیه امنیت خوبی برخوردار است.
شاگردان نامجومطلق در نیم فصل دوم به مراتب بهتر عمل کردند و سه برد، پنج تساوی و یک باخت آنها سبب شد تا رده سیزدهم صعود کنند.
گل گهرسیرجان در هفت بازی اخیر خود شکست نخورده است و پیروزی مهم آنها در دیدار هفته اخیر مقابل پیکان صدرنشین روحیه مضاعف را بر این تیم تزریق کرد.
این تیم در صورت پیروزی مقابل پاس می تواند امیدوار به صعود تا رده یازدهم باشد اما شکست آنها خطر سقوط تا رده پانزدهم را رقم خواهد زد.
این تیم باتوجه به حساسیت مسابقه دو روز زودتر به همدان سفر کرده است.
دیدار دو تیم فردا دوشنبه و از ساعت 15 با قضاوت کمیل غلامی و کمک مسلم رحیمی خانی و محمد نوری در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار می شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار