همراه اول
4. ارديبهشت 1395 - 10:51   |   کد مطلب: 27098
 سیاست های اصلی ورزش استان ایجاد انگیزه مضاعف در بین قهرمانان
رسول منعم با بیان اینکه دستگاه ورزش استان همدان حمایت همه جانبه از قهرمانان و مدال آوران خواهد داشت، افزود: افتخارآفرینانی نظیر مهدی صمدیان تبار مورد تقدیر ویژه قرار می گیرند و یکی از سیاست های اصلی ورزش استان ایجاد انگیزه مضاعف در بین قهرمانان برای کسب مدال های بیشتر است.

به گزارش همدان ورزش؛ رسول منعم در مراسم استقبال از صمدیان تبار نائب قهرمان همدانی مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا افزود: کسب عنوان نائب قهرمانی آسیا توسط مهدی صمدیان تبار تکواندوکار همدانی نشان از قابلیت های بی شمار و توانمندی ورزشکاران استان در میادین بین المللی دارد.

وی اضافه کرد: درخشش این ورزشکار قهرمان در کنار سایر اعضای تیم ملی تکواندو کشورمان باعث شد تا پومسه کاران ایرانی در این مسابقات بالاتر از کشورهای مدعی این رشته سوم شوند .

وی اضافه کرد: خوشبختانه مربیان سازنده در رشته های مختلف ورزش استان توانسته اند عملکرد بسیار خوبی را به جا گذاشته و در تکواندو نیز سابقه مدال آوری جهانی و آسیایی تکواندوکاران نشان از تلاش و زحمات شبانه روزی این مجموعه دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان داشت: ورزش تکواندو همدان از پتانسیل خوبی برخوردار است و این استان از دیرباز یکی از قطب های اصلی پرورش تکواندو بویژه در رشته پومسه بوده است.

وی با بیان اینکه دستگاه ورزش استان همدان حمایت همه جانبه از قهرمانان و مدال آوران خواهد داشت، افزود: افتخارآفرینانی نظیر مهدی صمدیان تبار مورد تقدیر ویژه قرار می گیرند و یکی از سیاست های اصلی ورزش استان ایجاد انگیزه مضاعف در بین قهرمانان برای کسب مدال های بیشتر است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار