همراه اول
12. ارديبهشت 1395 - 9:59   |   کد مطلب: 27132
نفرات برتر دومین هفته مسابقات لیگ پرش با اسب همدان معرفی شدند
به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج‌فارس و هفته معلم و کارگر دومین هفته از سری مسابقات لیگ پرش با اسب استان در 6 رده و در مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان برگزار شد.

به گزارش همدان ورزش؛ دومین هفته از سری مسابقات لیگ پرش با اسب تقویم هیأت سوارکاری استان در مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان به مناسبت گرامیداشت روز ملی خلیج‌فارس و هفته معلم و کارگر برگزار شد و سوارکاران در رده‌های اسب و سوار مبتدی، رده E، نونهالان و نوجوانان، مالکان غیر‌حرفه‌ای، اسب‌های زایچه ایران و بزرگسالان در رده D با یکدیگر رقابت کردند.

مهدی امید‌مهر به عنوان سرداور، نفیسه فامیل‌بختیاری داور، جواد اخضر داور و مهدی نوروزی به عنوان سرکلانتر تیم داوری این رویداد را تشکیل می دادند.

در رده نونهالان و نوجوانان فرزاد سهیل‌قاسمی با اسب متیو از مجموعه سوارکاری و پرورش اسب اکباتان در جایگاه نخست قرار گرفت و محمد‌رضا قاسمی با اسب‌های کاسپین و فیونر از باشگاه آذرخش عناوین دوم و سوم را از آن خود کرد.

در رده مالکان ستاره رصاف با اسب رامینو-زد از باشگاه اکباتان قهرمان شد و مهرداد سهیل‌قاسمی با اسب تکش و مسعود توفیقی هر دو از مجموعه سوارکاری اکباتان به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رده اسب‌های زایچه ایران علیرضا علیزاده با اسب شازده از ابن سینا بر سکوی نخست ایستاد، ابوالفضل افتخاری با اسب‌های نوبل و تکش از مجموعه سوارکاری اکباتان سکوی‌های دوم و سوم را از آن خود کرد.

در رده بزرگسالان نیز مهدی حمزه‌ای با اسب‌های برند و راتینا از باشگاه آذرخش در ارتفاع 120 سانتیمتر عناوین اول و دوم را به خود اختصاص داد و میلاد غلامی با اسب دارسینا از باشگاه ابن سینا در جایگاه سوم ایستاد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار