همراه اول
19. تير 1395 - 12:03   |   کد مطلب: 27558
ورزش های باستانی و پهلوانی در رگ و ریشه مردم همدان
کیومرث ترکمان با اشاره به اینکه قشر عظیمی از کشتی گیران استان را پیشکسوتان تشکیل می دهند اظهار داشت : ورزش های باستانی و پهلوانی در رگ و ریشه مردم کشورمان و استان همدان وجود دارد .

به گزارش همدان ورزش؛ مسابقات کشتی با حضور نه شهرستان در رده های مختلف سنی امروز در سالن خانه کشتی شهرستان همدان برگزار می شود.

این مسابقات برای کسب سهمیه در تیم استان برای حضور درمسابقات انتخابی کشور که در روز های پایانی تیر ماه در تهران برگزار می شود می باشد ، وزن کشی این مسابقات ساعت نه صبح و مسابقات رأس ساعت سه بعد از ظهر برگزار می گردد .

 کیومرث ترکمان دبیر هیئت کشتی شهرستان همدان دراین باره اظهار داشت : این مسابقات هر ساله در سطح بسیار بالایی برگزار می گردد چرا که علاقه به ورزش های باستانی و پهلوانی در رگ و ریشه مردم کشورمان و استان وجود دارد و قشر عظیمی از کشتی گیران استان را پیشکسوتان تشکیل می دهند .

وی که خود از قهرمانان جهان در مسابقات پیشکسوتان جهان در سال 2008 است بیان کرد : که امید است بتوانیم در این مسابقات تیم خوبی برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور آماده کنیم و بتوانیم مانند چند سال گذشته که قهرمانانی مانند جواد صمدی روشن در سطح جهان داشتیم امسال هم در مسابقات جهانی شاهد حضور کشتی گیرانی از استان باشیم .

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار