همراه اول
31. تير 1395 - 10:10   |   کد مطلب: 27675
مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی تهران با شکست قم امیدوار به آینده
تیم هندبال پسران دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران توانست با نتیجه 25 بر 15 در در جدال بازده های روز اول تیم دانشگاه آزاد اسلامی قم را از پیش روی بردارد.

به گزارش همدان ورزش؛ در بازی دوم دور دوم مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد همدان  دو تیم تهران و قم همسایه های جغرافیایی به مصاف هم رفتند که جدال تیم های بازنده روز اول را رقم بزنند.
هر دو تیم در شرایطی به مصاف یکدیگر می رفتند که در روز نخست بازیها با اختلاف گل زیاد مغلوب حریفان شده بودند و شکست در این بازی رویاهای آنها را برای صعود کمرنگ می کرد.
 تیم قم بازی را بهتر شروع کرد و تا دقیقه 11 با نتیجه 4 بر 2 از تهران جلو بود. اما از این لحظه تهرانی ها به خود آمدند و بالاخره بازی را به تساوی کشیدند و در دقیقه 27 نیمه اول برای نخستین بار از قم یش افتادند.
به نظر می رسید موتور قم خاموش شده به طوری 3 گل را در فاصله 2 دقیقه به پایان نیمه اول دریافت کردند و این نیمه با نتیجه 9 بر 7 به سود تهران به پایان رسید.
 اما این پایان ماجرا نبود. در نیمه دوم که به نیمه مربیان معروف است پسران تهران کاری کردند کارستان. به مدت 20 دقیقه قمی ها تنها شاهد هنرنمایی بازیکنان تهران بودند و در طی این 20 دقیقه نتیجه کوبنده 10 بر یک به سود بازیکنان تهران رقم خورد .
در ادامه نیز جوانان قمی کاری از پیش نبردند و هرچند بازی بهتری را خصوصا در دقایق پایانی ارائه دادند اما در نهایت تیم تهران موفق شد با نتیجه 25 بر 15 حریف خود را از پیش رو برداشته و امیدهای خود را برای صعود به مرحله بعد زنده نگاه دارد.
مرتضی فرهادی مربی تیم تهران ضمن تمجید از عملکرد بازیکنانش گفت: «البته این نتیجه ناقض عملکرد خوب بازیکنان قم نیست و آنها خصوصا در نیمه اول شرایط را برای ما بسیار سخت کرده بودند. اما در ادامه ما بر توپ و میدان مسلط شدیم و رفته رفته بازیکنان خواسته های ما را بهتر در زمین اجرا نمودند و همین عاملی شد تا بازی را از آن خود کنیم.»
وی افزود:« انتظارمان از بازیکنان تیم به مراتب بیش از این است و اگر عملکرد بسیار خوب گلر ما نبود شاید نتیجه ای دیگر برای این بازی رقم می خورد.»
فرهادی سرعت بسیار بالای بازیکنان خود را عامل اصلی موفقیت در این دیدار دانست.
محمد خیل خانه مربی تیم قم نیز گفت: «تیم ما سال گذشته در بازی فینال دسته سوم و در ضربات پنالتی مغلوب همین تیم تهران شد اما امسال به دلیل فارغ التحصیل شدن پیکره اصلی تیم ما مجبور شدیم از یکسری بازیکنان که بعضا رشته ورزشی شان نیز هندبال نیست استفاده کنیم و خصوصا در درون دروازه که  از دروازه بان تیم فوتسال دانشگاه استفاده کردی.«
وی افزود:« ما به احترام سایر تیمهای شرکت کننده پا به این مسابقات گذاشتیم و به لحاظ آمادگی شرایط مساعدی نداشتیم.»
مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی  با حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان از ۲۸ تیرماه تا چهار مرداد برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار