همراه اول
3. مرداد 1395 - 11:08   |   کد مطلب: 27690
روز پنجم مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی
همدان به کرمان باخت و تهران خوشبخت شد
همدان به کرمان باخت و تهران خوشبخت شد
تیم هندبال پسران دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان توانست با نتیجه 32 بر 20 در یک بازی حساس و جدال برای سرگروهی تیم دانشگاه آزاد اسلامی همدان را از پیش روی بردارد تا همدان از صعود بازبماند و تهران خوشبخت گردد.

به گزارش همدان ورزش؛ در بازی دوم دور پایانی مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دو تیم همدان و کرمان به مصاف هم رفتند که تساوی یا برد حکم صعود میزبان را به دور بعدی رقابت‌ها داشت.
دیدار دوم روز پایانی رقابت‌های گروهی کاملاً تحت تأثیر بازی قبلی یعنی رقابت تهران و ارومیه قرار داشت، به‌نحوی‌که با برد تهران مقابل ارومیه که با تفاضل گل بالایی هم به‌دست آمد، اکنون مردان هگمتانه   می‌توانستند با پیروزی مقابل کرمان به‌عنوان تیم اول این گروه پای به دیدار ماقبل فینال بگذارند.
تساوی نیز همدان را در کوران رقابت‌ها حفظ می‌کرد و به‌عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد می‌کرد، شکست اما شرایط را به سود دانشجویان تهرانی تغییر می‌داد و تهرانی‌ها را به‌عنوان تیم دوم راهی مرحله نیمه‌نهایی می‌کرد.
تیم فوق‌العاده آماده کرمان امتیاز اول این دیدار را کسب کرد، اما به فاصله یک حمله همدان بازی را به‌تساوی کشاند و این روند تا دقیقه 20 نیمه اول ادامه داشت به‌نحوی‌که کسب امتیاز از سوی هر یک از دو تیم به‌سرعت توسط حریف جبران می‌شد.
دو تیم در امتیاز 8 مساوی بودند که اخطار و اخراج 2 دقیقه‌ای بازیکن همدان کار دست این تیم داد و کرمانی موفق شدند اختلاف امتیاز را لحظه‌به‌لحظه بیشتر کنند به‌طوری که در پایان نیمه اول اسکوربورد سالن نتیجه 14 بر 9 به نفع کرمان را نشان می‌داد.
مردان هگمتانه که روز قبل بازی سنگینی را با ارومیه پشت سر گذاشته بودند در نیمه دوم با افت محسوس قوای بدنی مواجه شدند و درنتیجه به‌مرور اختلاف امتیازی آنها با کرمان بیش‌تر شد و جبران آن نیز مشکل‌تر گردید تا درنهایت این دیدار نفس‌گیر و مهیج با نتیجه 32 بر 20 به سود کرمان پایان یابد.
با این نتیجه کرمان به عنان تیم اول از این گروه صعود کرد و تیم تهران را نیز به‌عنوان تیم دوم به مرحله بعدی رساند.
همدان نیز با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت و تهران به‌عنوان تیم سوم در دسته 2 باقی ماند تا در لیگ سال آینده مجدداً شانس خود را برای صعود به دسته یک در بوته امتحان قرار دهید
 مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی  با حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان از ۲۸ تیرماه تا چهار مرداد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار