همراه اول
3. مرداد 1395 - 11:28   |   کد مطلب: 27693
روز پنجم مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی
اصفهان و تبریز صعود کردند و شاید خراسان جنوبی غزل خداحافظی سر دهد
اصفهان و تبریز صعود کردند و شاید خراسان جنوبی غزل خداحافظی سر دهد
تیم‌های هندبال پسران دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و اصفهان توانستند باشکست حریفان خود به مرحله حذفی مسابقات هندبال دسته دو کشور که در همدان حال برگزاری صعود کنند.

به گزارش همدان ورزش ؛ در بازی سوم و چهارم دور پایانی مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در گروه الف با مصاف مازندران و خراسان جنوبی و دو تیم اصفهان و تبریز پی گری شد..
دیدار فانوس به‌دستان به نفع مازندران رقم خورد
مازندران = 18     خراسان جنوبی = 11
دیدار فانوس به‌دستان مازندرانی و خراسان جنوبی از این حیث حائز اهمیت بود که پیروزی هرکدام از آنها قرعه به‌مراتب آسان‌تری را در مرحله بعدی که بازی‌های بقا در لیگ دسته 2 است، نصیبشان می‌کرد و شکست هر یک آنها را مصاف ارومیه فوق‌العاده آماده می‌فرستاد که تنها به دلیل تفاضل گل کمتر فانوس به‌دست گرفته است.
پسران مازنی از همان ابتدای دیدار بازی را تحت اختیار گرفتند و به‌مرور نیز بر اندوخته‌های خود افزودند تا نیمه اول این بازی با حساب 9 بر 4 به سود آنها رقم بخورد.
نیمه دوم نیز رویداد ویژه‌ای در برنداشت و مازندران با نتیجه 9 بر 7 و درمجموع دیدار با نتیجه 18 بر 11 فاتح این میدان لقب گرفت تا در مرحله حذفی که تکلیف تیم سقوط‌کننده به دسته پایین‌تر را مشخص می‌کند به مصاف تیم قم برود.
خراسان جنوبی نیز با قبول این شکست، با پنج باخت متوالی به‌عنوان تیم پنجم گروه ب راهی دیدار حذفی شد، جایی که مصافی فوق‌العاده دشوار با دانشجویان آذربایجان غربی خواهند داشت.
 اصفهان برد تا با کرمان روبه رو نشود
اصفهان = 31    تبریز = 19
تیم‌های اصفهان و آذربایجان برای تعیین سرگروه گروه الف به مصاف یکدیگر رفتند. صعود هر دو تیم از قبل محرز شده بود و اهمیت این دیدار تنها برای کسب قرعه آسانتر در مرحله بعدی و اجتناب از رویارویی با تیم آماده کرمان بود.
تبریزی‌ها تا امتیاز 4 با حداقل اختلاف از حریف پیش بودند، اما دانشجویان اصفهانی با کسب 6 امتیاز پی‌درپی مابین دقایق 7 تا 13 اختلاف امتیازی را به سود خود جابجا کرد و حاشیه امنیت را افزایش داد. بازی در این نیمه 17 بر 11 به سود اصفهان به‌پایان رسید.
در نیمه دوم نیز تیم هندبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان روند نتیجه‌گیری را حفظ کرد و این نیمه را نیز با حساب 14 بر 8 به سود خود تمام کرد تا درمجموع با نتیجه 31 بر 19 بازی را به نفع خود به اتمام برساند.
به‌این‌ترتیب اصفهان به‌عنوان تیم اول و تبریز، تیم دوم، راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند جایی که به ترتیب با تیم پرانگیزه تهران و تیم آماده کرمان مصاف خواهند داد.
 مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی  با حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان از ۲۸ تیرماه تا چهار مرداد برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه‌ها

با سلام و عرض ادب خدمت شما مدیر مسئول محترم، پایگاه خبری گولان سقز سایت مرجع خبری شهرستان سقز در استان کردستان افتخار دارد که لینک ما را در قسمت پیوندهای سایت خود لینک نموده و به ما اطلاع دهید تا به رسم تبادل لینک انجام وظیفه کنیم. آدرس ما: www.golansaqqez.com درپناه حق موفق و موید باشید.

دیدگاه شما

آخرین اخبار