همراه اول
3. مرداد 1395 - 11:04   |   کد مطلب: 27689
روز چهارم مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی
پیروزی تبریز،اصفهان، کرمان و ارومیه درمقابل حریفان
پیروزی تبریز،اصفهان، کرمان و ارومیه درمقابل حریفان
روز چهارم مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلام تیمهای تبریز،اصفهان، کرمان و ارومیه توانستند به ترتیب تیم های یزد خراسان جنوبی، قم وهمدان را از پیش روی بردارند.

به گزارش همدان ورزش؛ در دور چهارم بازی‌های مقدماتی  مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی همدان در بازی نخست تیم آذربایجان شرقی توانست با نتیجه 27 بر 16 تیم یزد را درهم شکند.
زور یزد به تبریز نرسید
در این مسابقه همه‌چیز تا دقیقه 20 نیمه اول مطابق پیش بینی‌ها جلو می‌رفت و تیم آماده تبریز با نتیجه 9 بر 5 از دانشجویان یزد پیش بود که طوفان 8 دقیقه‌ای یزدی‌ها شروع شد. از دقیقه 20 تا 28 آذری‌ها یک امتیاز هم دشت نکردند و این درحالی بود که پسران یزدی 5 امتیاز پیاپی را از آن خود کردند. گل دقیقه آخر تبریز نتیجه نیمه اول را 10 بر 10 مساوی اعلام کرد تا تبریزی 15 دقیقه پرالتهاب را در رختکن سپری کنند.
در دومین نیمه اما طوفان یزدی‌ها آرام گرفت و مقاومتشان در هم شکست. در این نیمه همه‌چیز به روال معمول بازگشت و پسران آذربایجان 11 امتیاز اختلاف را به سود خود ثبت کردند و با نتیجه 17 بر 6 پیروز این نیمه لقب گرفتند. افت بدنی دانشجویان یزد در نیمه دوم مهم‌ترین عامل شکستشان و عدم تداوم بازی تحسین‌برانگیز نیمه اول بود. درنهایت این بازی زیبا و جذاب با نتیجه 27 بر 16 به نفع تبریزی‌ها پایان پذیرفت.
اصفهان راحت وبی دردسر برد
  اصفهان = 16    خراسان جنوبی = 6
جدال قوی‌ترین و ضعیف‌ترین تیم‌های گروه الف مسابقات مطابق پیش‌بینی‌ها به‌پایان رسید. تیم اصفهان نیمه اول را 9 بر 3 به سود خود پایان داد درحالی‌که بازیکنان این تیم فشار چندانی به خود وارد نمی‌کردند و در سوی مقابل مردان خراسانی جنوبی هم چندان زهردار نشان نمی‌دادند.
در نیمه دوم هم اصفهانی‌ها 7 گل را به تور دروازه حریف دوختند درحالی‌که سهم دانشجویان خراسان جنوبی مشابه نیمه اول 3 امتیاز بود و درنهایت نتیجه کلی بازی 16 بر 6 به سود اصفهان رقم خورد. 
کرمان برد و صدرنشین شد
کرمان = 26    قم = 17
 در سومین بازی روز چهارم رقابت‌ها دو تیم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کرمان و قم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که از شرایط متفاوتی در گروه ب رقابت‌ها برخوردار بودند. کرمان صدرنشین و قم قعرنشین است، یکی برای صعود به‌عنوان تیم نخست می‌جنگید و دیگری برای فرار از سقوط. نیمه اول این بازی 13 بر 8 به سود کرمان بود و تلاش بازیکنان دو تیم در نیمه دوم نیز تفاوت چندانی در برنداشت و کرمان درمجموع 26 بر 17 فاتح این دیدار لقب گرفت تا صدرنشینی خود را تثبیت کند. قم نیز با این شکست قعرنشین باقی ماند تا شانس خود برای بقا در دسته دوم در بازی‌های حذفی جستجو کند.
باخت میزبان در عین ناباوری
 ارومیه = 19     همدان = 15
 در حساس‌ترین بازی گروه ب مسابقات دو تیم همدان و ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند. بازی در شرایطی برگزار می‌شد که پیروزی هر یک از دوتیم شانس صعود آنها را افزایش می‌داد. هر دوتیم بازی کاملاً نزدیک و پایاپایی را به نمایش گذاشتند و نیمه نخست با حساب 11 بر 9 به سود ارومیه رقم خورد. در نیمه دوم هم اختلاف گل 2 امتیازی به سود آذری‌ها رقم خورد و نتیجه این نیمه 8 بر 6 به سود ارومیه بود که در مجموع نیز 19 بر 15 برنده این بازی لقب گرفتند. نقطه نه چندان روشن این دیدار اما اعتراضات بازیکنان ارومیه در اواخر بازی و واکنش‌های آنها به تصمیمات داوری بود که منجر به اخراج و دیسکالیفه شدن بازیکن این تیم از زمین‌بازی شد.
مسابقات هندبال دسته دو دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان از ۲۸ تیرماه تا چهار مرداد در حال برگزاری است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار