همراه اول
16. مرداد 1395 - 9:56   |   کد مطلب: 27811
 نفر در همایش ورزش صبحگاهی بانوان همدان شرکت کردند
همزمان با گرامیداشت سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر ، همایش ورزش صبحگاهی روز پنجشنبه با حضور 550 نفر از بانوان در همدان برگزار شد.

به گزارش همدان ورزش به نقل از ایرنا ؛ در این همایش شرکت کنندگان در قالب 15 ایستگاه ورزش صبحگاهی بانوان به میزبانی پارک بانوان و زیر نظر مربیان به انجام حرکات ورزشی و نرمش صبحگاهی پرداختند.
رئیس هیات ورزش های همگانی استان همدان در این باره گفت: ورزش صبحگاهی همه روزه در بیش از 20 ایستگاه برگزار می شود و هر هفته با عنوان و مناسبت مهم، ورزشکاران در قالب همایش متمرکز گردهم می آیند.
هادی سبزواری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: امروز نیز در گرامیداشت سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر ، همایش ورزش صبحگاهی با حضور 550 نفر از بانوان فعال این ورزش در پارک بانوان همدان برگزار شد.
وی اضافه کرد: در این همایش پیشکسوتان، مادران خانواده ها و سایر اقشار جامعه به خصوص جوانان به فعالیت نرمش صبحگاهی پرداختند.
وی بیان کرد: روزانه بیش از دو هزار نفر در سطح استان همدان در ورزش صبحگاهی فعالیت دارند که در ایستگاه های تعیین شده و زیرنظر مربیان و در قالب برنامه مشخص به حرکت های ورزشی می پردازند.
سبزواری افزود: ورزش صبحگاهی فقط نیازمند علاقه و انگیزه است تا در ساعت های اولیه صبح بتوان در محیط های سرسبز ضمن لذت بردن از هوای مناسب، تندرستی جسم و روح را تقویت کرد.
همدان یکی از استان های فعال در برگزاری ورزش صبحگاهی است.
هم اکنون بیش از 120 ایستگاه ورزش صبحگاهی در سطح استان همدان دایر است که همه روزه خیل گسترده ای از مردم ساعتی را به نرمش می پردازند.

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار