همراه اول
18. مرداد 1395 - 10:46   |   کد مطلب: 27851
درخشش کاراته‌کاران ملایر با کسب 19 مدال رنگارنگ در مسابقات کشوری
مهدی رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر : تیم کاراته ملایر به‌عنوان نماینده استان همدان در مسابقات کاراته قهرمانی کشور در سبك شوتوکان ISKF حضورداشته و با درخشش کاراته‌کاران ملایری موفق به 19 مدال رنگارنگ شد.

به گزارش همدان ورزش؛  مسابقات کاراته قهرمانی کشور در سبك شوتوکان ISKF به مدت دو روز در شهر نجف‌آباد اصفهان و در سطح کیفی بالا و با حضور بیش از 900 کاراته کا از 20استان کشور و در رده‌های سنی مختلف و در دو بخش کاتا و کومیته برگزار شد.
مهدی رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت تیم کاراته ملایر به‌عنوان نماینده استان همدان در این مسابقات حضورداشته و با درخشش کاراته‌کاران ملایری موفق به 19 مدال رنگارنگ شد.
وی افزود: تیم کاراته ملایر در این رقابت‌ها موفق به کسب 9 مدال طلا، 2 مدال نقره و 6 مدال برنز در بخش کومیته و 1 مدال طلا و یک مدال نقره در بخش کاتا شد.
رضایی  با اشاره به مدال‌آوران تیم ملایر در این رقابت‌ها بیان کرد: علی‌محمد زندپور، محمدمهدی رحیمی، محمد عظیمی، حسین تکلو، امیر ملکی، یاسین زنگنه، امیرحسین سلیمانی، امیرعباس غفاری و  بهمن سایه وند کاراته ماران طلایی ملایر در بخش کومیته بودند.
وی افزود: سینا جباری و مهدی پورطاهری مدال نقره و ارژنگ رضایی، امیرمسعود روستایی، متین آقابیگی، امیرمهدی نوری، ماهان فتح الهی و محمدجواد ازناوی مدال برنز این رقابت ها را در بخش کومیته کسب کردند.
مهدی رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر با اشاره به مدال‌آوران بخش کاتا این مسابقات بیات کرد: بهمن سایه وند مدال طلا و امیرحسین سلیمانی مدال نقره این رقابت‌ها در بخش کاتا را کسب کردند.
وی گفت: درمجموع توزیع مدال‌ها و در بخش کمربندهای رنگی تیم ملایر پس از تیم‌های اصفهان و یزد جایگاه سوم مسابقات را از آن خود کرد.
رضایی با تجلیل از مربی زحمت کش این رشته و تیم اعزامی  افزود قطعا تلاشهای کادر فنی و عوامل و مربیان بوده که کاراته در کشور حرفی برای گفتن دارد .

دیدگاه شما

آخرین اخبار