همراه اول
14. شهريور 1395 - 8:06   |   کد مطلب: 28147
معرفی 8 تیم برتر مسابقات دسته سوم فوتسال دانشجویی دانشگاه آزاد کشور
مسابقات دسته سوم فوتسال دانشجویی دانشگاه آزاد کشور که با حضور 15 تیم به میزبانی همدان آغاز شده با مشخص شدن هشت تیم برتر و صعودکرده به مرحله بعدی این رقابت‌ها پیگیری شد.

به گزارش همدان ورزش؛ رقابت‌های فوتسال دسته سوم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد که روز پنج‌شنبه به میزبان همدان در جریان است در روز سوم با برگزاری هفت مسابقه پیگیری شد که در نهایت هشت تیم برتر این رقابت‌ها مشخص شدند.

بر این اساس و اعلام مسؤولان فنی این مسابقات، رقابت‌های فوتسال دسته سوم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد در سه گروه چهار تیمی و یک گروه سه تیمی برگزار خواهد شد که در مرحله نخست قرار است به صورت دوره‌ای با هم به رقابت پرداختند.

بعد از انجام مرحله دوره‌ای دو تیم برتر از هر گروه به مرحله نیمه‌نهایی صعود کردند که به صورت ضربدری با هم رقابت خواهند کرد و در نهایت دو تیم برتر این مسابقات به لیگ دسته دوم دانشگاه آزاد کشور صعود می‌کنند.

روز سوم  با برگزاری هفت مسابقات آغاز شد که در مجموع 40 گل از خط دروازه‌ها گذشت.

از گروه یک تیم میزبان ناکام بزرگ این رقابت‌ها بود که نتوانست به مرحله بعدی صعود کند و در بازی‌های نهایی پنج بر دو مغلوب حریف نجف‌آبادی خود شد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.

در بازی آخر شاگردان مهدی امینی نتوانستند برابر بازیکنان نجف‌آبادی موفق شده و در نهایت با حساب پنج بر دو مغلوب شدند، در دیگر بازی این گروه گلستان در یک بازی نزدیک سه بر دو لرستان را از پیش رو برداشت و به همراه نجف‌آباد اصفهان راهی مرحله بعد شدند.

تیم کردستان در گروه دو در آخرین بازی دوره‌ای دو بر صفر خراسان جنوبی را مغلوب کرد و با کسب سه پیروزی متوالی مقتدرانه به مرحله بعد صعود کرد، در بازی دیگر این گروه علوم و تحقیقات تهران چهار بر صفر مغلوب ایلام شد، با این نتایج تیم‌های خراسان جنوبی و کردستان جواز حضور در مرحله بعد را به دست آوردند.

در گروه 3 روز پایانی بازی‌های پرگلی را به همراه داشت به طوری که مسابقه تهران و خراسان شمالی 9 گل به همراه داشت که پنج گل سهم پایتخت‌نشینان و بجنوردی‌ها چهار بود، در بازی دیگر این گروه فارس چهار بر سه کرمانشاه را مغلوب کرد و این نتایج منجر به این شد که تیم‌های تهران و فارس خود را به جمع هشت تیم برتر برسانند.

در گروه چهارم هم بوشهر چهار بر دو یزد را مغلوب کرد که در نهایت از این گروه سمنان و بوشهر به عنوان تیم‌های صعود کرده معرفی شدند.

این رقابت‌ها فردا یکشنبه با برگزاری چهار مسابقه پیگیری خواهد شد تا در نهایت تیم‌های برتر برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی معرفی شوند.

گفتنی است، مسابقات دسته سوم فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی از 10 تا 17 شهریورماه در مجموعه ورزشی امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار