همراه اول
20. شهريور 1395 - 9:14   |   کد مطلب: 28212
درخشش بانوی جودو کارهمدانی در مسابقات قهرمانی آسیا در هند
مریم بربط جودو کار همدانی در رقابت های قهرمانی نوجوانان آسیا به مدال باارزش نقره دست یافت.

به گزارش همدان ورزش؛ نائب رئیس هیات جودو استان با اعلام این مطلب گفت: رقابت های جودو قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور ۱۶۵ جودوکار از ۲۲ کشور در سالن «راجیو گاندی» شهر گوچی هند برگزارشد.
 

وی خاطر نشان کرد: نوجوانان ایران در این دوره از مسابقات با تک مدال نقره مریم بربط و چهار برنز مجید وحید بریمانلو ، مهدی برغمدی ،علی پرهیزگاری و یاسین تقوی به کار خود پایان داد.
 

وی افزود: مریم بربط جودوکار وزن ۷۰- کیلوگرم تیم بانوان کشورمان و نماینده استان که در این دوره گذشته این رقابت ها به عنوان پنجمی دست یافته بود در این مسابقات توانست مدال با ارزش نقره را کسب کند.
 

حانیه سزارواریگانه تصریح کرد: بربط در دور نخست استراحت داشت و سپس «دپوشرا» از هند را شکست داد و به نیمه نهایی راه پیدا کرد. این جودوکار همدانی در ادامه رقابت ها «آرونا جانگلدینا» از قزاقستان را از پیش رو برداشت و به دیدار نهایی راه پیدا کرد. بربط برای کسب مدال طلا «نانامی آساهی» از ژاپن را پیش رو داشت که بازنده تاتامی را ترک کرد و به نشان نقره دست پیدا کرد.
 

وی ادامه داد: رقابت های جوانان از امروز آغاز می شود و شیوا جهانگیری دیگر ورزشکار استان برای کسب مدال به مصاف حریفان خود می رود.

نائب رئیس هیات جودو استان گفت: جهانگیری در دوره گذشته این رقابتها مدال برنز را کسب کرده بود و امیدواریم با آماگی بالای خود و قرعه خوبی که نصیب وی شده است بتواند مدال با ارزشی در این رقابت ها دست یابد.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار