همراه اول
23. دى 1395 - 20:30   |   کد مطلب: 29678
درباره ليست ورود و خروج تيم فوتبال استقلال در فصل نقل و انتقالات بيشتر بدانيد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تيم فوتبال استقلال در حالى امروز اولين ديدار خود را در نيم فصل دوم آغاز خواهد كرد كه زياد در فصل نقل و انتقالات فعاليتى نداشته است.
با توجه به برنامه هاى از پيش تعيين شده قرار بود كه افشين ،حاج محمدى و ميثم مجيدى در ليست مازاد باشگاه قرار گيرند كه البته آرش افشين به نوعى پيش دستى كرد و خودش از مسئولان باشگاه استقلال خواستار دريافت رضايت نامه شد تا بر اين اساس به تيم ديگرى برود، به اين ترتيب افشين اولين خروجى استقلالى ها در فصل نقل و انتقالات زمستانى بود.
از طرفى ميثم مجيدى نيز دومين بازيكنى بود كه طى روزهاى گذشته از استقلالى ها خواستار دريافت رضايت نامه شد تا او نيز در نيم فصل دوم در تيم ديگرى پا به توپ شود .در هر صورت روز گذشته منصوريان نيز در نشست خبرى خود از در اختيار گذاشتن دو بازيكن به نام هاى حاج محمدى و مجيدى به باشگاه خبر داد تا بر اين اساس ليست خروجى نيم فصل دوم مشخص شود.
با اين وجود قرار بود وضعيت اين ٢ بازيكن كه در حال حاضر نيز در اختيار باشگاه قرار گرفتند روز گذشته مشخص شود تا آنها بتوانند با دريافت رضايت نامه به تيم هاى ديگر برود كه ديدار امروز استقلال باعث شد رسيدگى به وضعيت حاج محمدى و مجيدى به روزهاى آتى موكول شود.
همچنين روز گذشته نيز بختيار شماره ٧ آبى ها طى نامه اى از هواداران استقلال خداحافظى كرد تا به نوعى او نيز خود را در ليست مازاد قرار دهد و از مسئولان استقلال خواست تا رضايت نامه او را صادر كنند اما بهتر است بدانيم مديران استقلال اين بازيكن را در ليست خروج قرار ندارند و رحمانى تنها به دليل اينكه مسئولان به دنبال جذب هافبك هستند تا حدودى نيمكت نشينى خود را جدى مى داند و به همين خاطر بحث خداحافظى را مطرح كرده است .در هر صورت مسئولان استقلال راضى به جدايى رحمانى نيستند و در نظر ندارند او از تيم جدا شود مگر اينكه شرايطى فراهم شود تا اينكه شماره ٧ استقلال نخواهد در اين تيم به كار خود ادامه دهد.
در اين ميان منصوريان گزينه هايى را در ليست ورود خود قرار داده است .تيموريان از جمله بازيكنانى است كه اين روزها براى حضور در استقلال جلساتى را با مسئولان باشگاه ماشين سازى برگزار مى كند تا به نوعى به تيم سابق خود بازگردد .مذاكرات تيموريان و ماشين سازى در نهايت باعث مى شود اين بازيكن با دريافت رضايت نامه راهى استقلال شود و مى توان او را در نيم فصل دوم جزو شاگردان منصوريان دانست.
همچنين جپاروف بازيكن ٣٤ ساله ازبكستانى كه منصوريان در نظر دارد او را براى نيم فصل دوم جذب كند از گزينه هايى است كه به زودى براى مذاكره راهى ايران مى شود .جباروف براى مذاكره روز شنبه به ايران مى آيد پس از مذاكره مقدمات حضورش در استقلال فراهم شود.
همچنين مى توان از شهباززاده كه در نيم فصل نامش در ليست ورود قرار داشت نام برد .بازيكنى كه اين روزها در ليست مازاد آلانيا اسپور قرار گرفته و در صورت صلاح ديد مسئولان استقلال مى تواند به تيم سابق خود بازگردد .البته فراهم شدن مقدمات براى حضور سجاد در استقلال زمان بر است و در اين راستا بايد مذاكرات جديد صورت بگيرد تا به اين ترتيب دو طرف صحبت هاى خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار