همراه اول
5. بهمن 1395 - 13:43   |   کد مطلب: 29853
رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: ساخت زائر سرا برای استان همدان در مشهد نیازمند پیگیریهای نمایندگان و مسولین استانی است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،رضا میرزایی در صحن علنی شورای اسلامی شهر همدان به دستور مقام معظم رهبری به منظور رفع دغدغه قشر متوسط و آسیب‌پذیر برای سفر به مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: در راستای احداث زائر سرا برای استان همدان اقدامات و جلسات لازم صورت گرفت که در این زمینه ملک مورد نظر در مشهد فراهم شد و کارها در حال انجام بود اما در هفته‌های اخیر متوجه شدیم که شهرداری مشهد این زمین را به بنیادی زیرنظر شورای ائمه جمعه و جماعات واگذار کرده که با بررسی‌ها مشخص شد بخشی از ملک  با اعمال نفوذ‌هایی تصرف شده است.

میرزایی به تصمیم هیأت امنا برای برگزاری جلسه در دفتر آیت‌الله علم‌الهدی اشاره کرد و ادامه داد: این موضوع می‌طلبد جمعی از نمایندگان استان، اعضای شورای شهر و استاندار همدان برای رفع مشکل پیگیریهای جدی داشته باشند.

میرزایی با تأکید بر اینکه ساخت زائر سرا مربوط به استان است و تنها شهر همدان نیست تاکید کرد: باید همه نمایندگان و مسولین استان در این زمینه احساس مسؤولت کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه روز چهارشنبه صحن ویژه شورا با حضور حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد اظهار کرد: در این جلسه لزوم بررسی قوانینی که به شهرداری‌ها آسیب می‌زند و پیشنهادات اعضا برای برنامه توسعه ششم، مطالباتی که انتظار داریم از ردیف اعتبارات ملی و استانی برای شهرداری جذب شود و لزوم رفع مشکل زائر سرای همدان در مشهد مطرح خواهد شد.

میرزایی درادامه با تقدیر از زحمات آتش‌نشانان و ابراز تأسف از وقوع حادثه پلاسکو، بیان کرد: حضور مردم و شهروندان به صورت خودجوش در ایستگاه‌های آتش نشانی برای ابراز همدردی با از جان‌گذشتگان و فرشتگان نجات در همدان ستودنی بود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار