همراه اول
9. بهمن 1395 - 11:18   |   کد مطلب: 29909
تاکید رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان:
افتتاح پروژه های فرهنگی به صورت نیمه تمام ظلم به مردم است
افتتاح پروژه های فرهنگی به صورت نیمه تمام ظلم به مردم است
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان بر تسریع در تکمیل پروژه های نیمه تمام فرهنگی ورزشی شهرداری تاکید کرد و گفت: افتتاح پروژه های فرهنگی به صورت نیمه تمام ظلم به مردم است.

به گزارش همدان ورزش؛ رضا غلامی خجسته در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا که با حضور شهردار و معاونین و مدیران شهرداری برگزار شد، افزود: شهرداری همدان بویژه معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری در انجام فعالیتهای نرم افزاری و ایجاد بخشی از زیرساختهای این حوزه خوب عمل کرده و اقدام آنها قابل تقدیر است اما می طلبد در بخش سخت افزاری هم به خوبی عمل کنند.

خجسته اظهار کرد: قرار گرفتن تیم فوتبال شهرداری همدان در صدر جدول دسته دوم کشوری، کسب مقام سوم کشتی جهان توسط تیم شهرداری، فعال بودن تیم های ورزشی محلات، راهیابی تیم خانه ریاضیات شهرداری به مسابقات جهانی هلندو... از اقدامات ارزشمند معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری است که قابل تقدیر است.

وی در ادامه بر تسریع در تکمیل و تجهیز فرهنگسراهای در حال ساخت را ضروری دانست و گفت: تکمیل چهار فرهنگسراهای نورمحال، ولایت خضر، محمدیه و مرکز همایش های بین المللی و قرآنی همدان باید هر چه سریعتر تجهیز و افتتاح شود.

خجسته در این خصوص افزود: شهرداری قول داده بود تا دهه مبارک فجر این پروژه ها آماده بهره برداری شورد که متاسفانه هنوز کامل آماده نشده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان با اعلام اینکه اقدامات مناسبی توسط شهرداری در اجرای پروژه های فرهنگی صورت گرفته یادآور شد: نارضایتی شورا از عملکرد شهرداری در خصوص تکمیل فرهنگسراهای ناتمام از جمله زمین چمن مصنوعی خضر است که با برنامه ریززی و مدیریت مناسب می توان آنها را تکمیل و راه اندازی کرد.

رئیس کمیسیون بودجه حقوقی و امور اداری شورای اسلامی شهرهمدان نیز در این جلسه گفت: طی سه سال گذشته شهرداری همدان اقدامات ارزشمند و قابل توجهی را انجام داده است اما متاسفانه در این زمینه اطلاع رسانی درستی صورت نگرفته است.

حسین قراباغی با بیان اینکه شهرداری همدان علی رغم انجام فعالیت های موثر مظلوم واقع شده است، اضافه کرد: مجموعه اطلاع رسانی شهرداری همدان قوی عمل نکرده و مردم به خوبی از فعالیت های صورت گرفته آگاهی کاملی ندارند لذا باید اطلاع رسانی درستی در سطح شهر انجام شود .

در ادامه جلسه شهردار همدان به تشریح اعتبارات مورد نیاز پروژه های فرهنگی در دست اجرا پرداخت و  گفت:  سعی شهرداری بر تکمیل و تجهیز پروژه های نیمه تمام است.

سید مصطفی رسولی با اشاره به تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی استان افزود: شهرداری همدان در بخش اقتصاد مقاومتی اقدامات شایانی در حوزه های زیرساختی و نرم افزاری را انجام داده است اما متاسفانه در این ستاد موردی از این اقدامات بیان نمی شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار