همراه اول
10. ارديبهشت 1396 - 8:27   |   کد مطلب: 31086
آورده حیثیتی تیم فوتبال شهرداری کم از مباحث عمرانی و اجرایی نبود اما حمايت نشد
ئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی ـ عمرانی شوراي شهر همدان گفت: آورده حیثیتی تیم فوتبال شهرداری کم از مباحث عمرانی و اجرایی نبود؛ اما حمایت شایسته‌اي از این تیم صورت نگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،حمیدرضا طبی‌مسرور بعد از ظهر امروز در نشست خبری اعضای شورای شهر چهارم شهر همدان، با بیان اینکه توان افراد متفاوت است، اظهار کرد: مردم باید افراد توانمند را راهی شورای شهر کنند.

وی با تأکید بر اینکه در دور چهارم شورا تمام اعضا تلاش خود را کرده‌اند، گفت: شناسنامه خوبی از شورای چهارم به جا مانده است.

رئیس کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی ـ عمرانی شورای شهر همدان بیان کرد: در این کمیسیون وظایف به شکل نرم‌افزاری و اجرایی بود و حدود 40 تا 50 درصد فعالیت‌ها نمود شکلی و بیرونی نداشت.

وی با بیان اینکه 37 درصد نامه‌های شورا مربوط به کمیسیون معماری، شهرسازی و فنی ـ عمرانی بود، افزود: آسیب‌شناسی مصوبات شورای گذشته و ایجاد بازنگری طرح تفصیلی از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.

طبی‌مسرور در ادامه با طرح موضوع وضعیت تیم فوتبال شهرداری از سوی یکی از خبرنگاران، تصریح کرد: آورده حیثیتی تیم فوتبال شهرداری کم از مباحث عمرانی و اجرایی نبود؛ اما حمایت شایسته‌ای از این تیم صورت نگرفته است.

وی با اشاره به چند مورد گله‌مندی به جای بازیکنان تیم فوتبال شهرداری، ادامه داد: به شدت پیگیر هستیم که شهرداری تزریق مالی به منظور حفظ انگیزه بازیکنان به این تیم داشته باشد.

* برخی از حضرات بخشی از اختیارات شورا را کم می‌کنند/اگر شورا نبود کار مردم بهتر انجام می‌شد!

یکی از اعضای شورای اسلامی شهر همدان نیز با بیان اینکه به جای تقویت اختیارات برخی از حضرات بخشی از اختیارات شورا را کم می‌کنند، اظهار کرد: جایگاه شوراها در سراسر کشور نسبت به گذشته تضعیف شده که بخشی مربوط به عملکرد شوراها و بخشی نیز به عدم توجه دولتمردان و نهادهای دولتی مربوط است.

سید احمد حسنی‌حلم با تأکید بر اینکه بارها گفته‌ام اگر شورا نبود کار مردم بهتر انجام می‌شد و مردم حیران و سرگردان نبودند، گفت: تا زمانی که مدیریت واحد شهری شکل نگیرد شوراها، شوراهای شهرداری خواهند بود، قسمت اعظم این گرفتاری از خود ماست چراکه از پشتوانه مردمی خود استفاده نمی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: ورود افراد فرصت‌طلب، رانت‌خوار، معامله‌گر، بی‌هویت و بی‌معرفت آفت شوراهاست.

*کاندیدا نمی‌شوم وقت خود را تلف نکنم/اعضا باید بدون وابستگی جناحی عمل کنند که اینطور نبود

محمد علی پرزاد دیگر عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز یادآور شد: شورای شهرداری شدیم که کارآیی ندارد، اگر مواردی که در شورا مطرح می‌شود شهردار با استاندار هماهنگ می‌کرد شرایط بهتر پیش می‌رفت.

وی با بیان اینکه در شورا قرار بر این بود که به بحث ورودی‌های شهر توجه شود، اظهار کرد: تنها در ورودی تهران اقداماتی شد.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اینکه در دور بعدی کاندیدا نشده‌ام، گفت: معتقدم نباید وقت خود را اینگونه تلف کنم؛ اعضا باید بدون وابستگی سیاسی،‌ فردی و جناحی عمل کنند که این را ندیده‌ام.

وی عمده‌گرایی در شورای چهارم را بر سرمایه‌گذاری دانست و بیان کرد: امیدوارم افراد راه یافته به دور بعدی شورا افرادی شجاع و با فکر ملی باشند و در جهت جایگاه ملی برای مردم فکر کنند.

پرزاد با بیان اینکه حرف اساسی بوده و حرف‌گوش‌کن اساسی نبوده است، یادآور شد: پروفسور سمیعی برای ایجاد شهرک پزشکان ابراز علاقمندی کرد اما ما اقدامی نکردیم در حالی که شورا یعنی مجموعه توانمندی‌ها را به نفع شهر به کار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه اساس کار شورای شهر برای کارهای مهم است، تصریح کرد: اگر بدانم می‌توانم کار اساسی برای شهر انجام دهم همچنان پای کار هستم.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار