همراه اول
26. ارديبهشت 1396 - 8:59   |   کد مطلب: 31306
بهره برداری از سایت اختصاصی تیر و کمان همدان
مراسم بهره برداری از سایت اختصاصی تیر و کمان همدان در ورزشگاه شهید شمسی پور همدان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،پیش از بهره برداری از این سایت تخصصی مراسم معارفه حمیدرضا یاری به عنوان سرپرست جدید هیات برگزار و حمیدرضا یاری به عنوان سرپرست جدید این هیات معرفی شد.
مدیرکل ورزش و جوانان در این مراسم اظهار کرد: همدان جزو استانهای موفق و مستعد در ورزش تیر و کمان است و با برنامه ریزی بهتر می توانند صاحب سهمیه بیشتر در ترکیب تیم های ملی باشد.
وی خاطرنشان کرد: تلاش هیات تیروکمان استان همدان در سالهای اخیر در پیشرفت و گسترش این رشته ستودنی است.
منعم اظهار کرد: با حضور مهندس یاری تمامی امکانات برای رشد و تعالی این رشته مهیج ورزشی را در همدان فراهم کرده ایم و اکنون انتظار بیشتری از هیات برای پیشبرد برنامه ها و موفقیت در عرصه های مختلف رقابتی داریم.
وی با قدردانی از تلاشهای صورت گرفته توسط ساسان رضوی مشعوف ملی پوش همدانی تیر و کمان کشور گفت: این ورزشکار قهرمان جزو بهترین ها است و همدان با برخورداری از حمایتهای دستگاه ورزش و نیز امکانات مطلوب می تواند ملی پوشان پرشماری را پرورش دهد.
سرپرست هیئت تیراندازی با کمان استان همدان نیز با بیان اینکه از قطب های ورزش تیر و کمان در کشور هستیم، اظهار داشت: با توجه به سایت اختصاصی تیر و کمان همدان که امروز در ورزشگاه شهید شمسی پور ایجاد شده باید استعدادیابی در رده های پایه در این سایت زیر نظر مربیان توانمند انجام می شود.
وی افزود: یکی از اولویت های اصلی هیئت در سال جاری توجه به ایجاد مدارس تیر و کمان و استعدادیابی است که با توجه به پیش رو بودن فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان باید سعی شود برنامه ریزی های مناسبی در این زمینه انجام شود.
وی با اشاره به لزوم قهرمان پروری گفت: تیروکمان همدان ورزشکار و قهرمان محدودی دارد و باید به دنبال قهرمان پروری باشیم.
حمیدرضا یاری با اشاره به فراهم بودن زیرساخت های ورزش تیراندازی با کمان در همدان گفت: با تلاش اداره کل ورزش و جوانان در امر تامین زیرساخت ها برای رشته تیراندازی با کمان شاهد رشد و پیشرفت بسیار بالای این رشته در استان همدان هستیم.
وی یادآور شد: از نظر مکان تمرین ورزشکاران تیراندازی با کمان مشکلی ندارند و سایت اختصاصی تیراندازی با کمان همدان در ورزشگاه شهید شمسی پور مشکل ما را از این نظر حل کرده است و به زودی این مکان تجهیز می شود.
دبیر هیئت تیراندازی با کمان استان همدان نیز در این مراسم عنوان کرد: در سال 96 نیز همچون سال های گذشته مسیر رو به رشدی را که در آن قرار گرفته ایم ادامه خواهیم داد تا روز به روز حرف های زیادی در این رشته برای گفتن داشته باشیم.
رضوی مشعوف با اشاره به تجهیزات این رشته ورزشی گفت: خوشبختانه با حضور مهندس یاری در زمینه تامین کمان های آموزشی مشکلی نداریم و ایشان شدیدا پیگیر افتتاح این مجموعه بودند.
وی با بیان اینکه همدان در هر دو رشته ریکرو و کامپوند فعالیت دارد، بیان کرد: البته هیئت تیراندازی با کمان استان در رشته ریکرو قوی تر از رشته کامپوند است و سعی شده تا رشته کامپوند را نیز به موازان رشته ریکرو تقویت کنیم.
وی با بیان اینکه فعالیت های شهرستان های استان نیز در این رشته مورد قبول بوده است، گفت: چهار شهرستان نهاوند، رزن، ملایر و اسدآباد را فعال داریم که امیدوار هستیم بتوانیم با کمک مدیران اداره های ورزش و جوانان سایر شهرستان ها را نیز فعال کنیم.
وی با اشاره به فعالیت بیش از ۱۰۰ نفر در شهر همدان در رشته تیراندازی با کمان گفت: سعی خواهیم کرد در سال جاری کمیت ورزشکاران خود را افزایش دهیم.
رضوی مشعوف افزود: 10 مربی و 4 داور در هیئت تیر و کمان همدان فعالیت می کنند و در کشور از جایگاه خوبی برخوردار هستند و از این نظر مشکلی نداریم.
در ادامه مراسم با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مراسم بهره برداری از سایت تخصصی تیروکمان همدان برگزار شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار