همراه اول
14. مهر 1397 - 11:06   |   کد مطلب: 34075
مرحله اول رنکینگ کشوری مسابقات تیراندازی باکمان داخل سالن
مهدی مجلسی با اکثریت آراء ۱۳ رای از ۱۳ رای به عنوان ریاست بیماران خاص و پیوند اعضا استان همدان انتخاب شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، مجمع انتخاب رئیس هیئت هیات بیماران خاص و پیوند اعضا استان همدان با حضور خانم دکتر فرهادی زاد و دکتر شهبازی دبیر و نایب رئیس فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضا کشور و اعضای این مجمع، شامل نمایندگان باشگاه‌ها، شهرستان‌ها، داوران، مربیان، ورزشکاران و به ریاست رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
در ایتدا این جلسه منعم مدیر کل ورزش و جوانان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات قهرمانی رئیس اسبق هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا استان و نصرت الله الفتیان سرپرست هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا گفت: خوشبختانه با تلاش های مدیریتی که در هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا استان بوده این هیئت قهرمانان ملی و فراملی زیادی را پرورش داده است و در میادین ورزشی همیشه عنوان دار بوده اند . .منعم ضمن تقدیرو تشکر از جامعه خدمت رسان ورزش گفت :همانطور که می دانید خدمت به افراد خاص جامعه بسیار لذت بخش و قابل توجه است و معرفی و درخشش این قشر باعث میشود در اقشار جامعه تشویق به ورزش صورت بگیرد .منعم در خصوص توفیقات زیاد هییت بیماران خاص گفت :در طی سال های گذشته شاهد توفیقات بسیار زیادی از این هییت بودیم در رشته ناشنوایان اقای احمد وند در رشته معلولین خانم نجاتی عارف و در رشته نابینایان حمید اسلامی ،سوری و در رشته گلبال اقای کولیوند را داریم .
منعم در خصوص بازیهای پیش روی پارا آسیایی جاکارتا افزود : خوشبختانه امسال چهار نماینده اقایان اسلامی ، نجیمی ،جلیلی و زهرا نجاتی عارف را به همراه یک مربی و یک همراه در این مسابقات داریم .
وی افزود :در بازیهای آسیایی دور قبل ما ۶ نماینده داشتیم و سه نشان کسب کردند و خوشبختانه با تلاش و کوشش مجموعه ورزش استان در مسابقات امسال آسیایی جاکارتا ما ۲۰ نماینده داشتم و توانستیم در بازیهای آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ هفت نشان را کسب کنیم همچنین در بخش بانوان رشد چشمگیری داشتیم و در کسب مدال در بازیهای آسیایی امسال بانوان همدان ۲۸ درصد از کل مدال های کسب شده را از آن خود نمایند .
در پایان رأی‌گیری با حضور اعضا مجمع صورت گرفت و از ۱۳ رأی مأخوذه دکتر مهدی مجلسی با کسب ۱۳رأی برای چهار سال به عنوان رئیس هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا استان همدان انتخاب شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار