همراه اول
3. آذر 1397 - 8:32   |   کد مطلب: 34164
برگزاری جشنواره استعدادیابی گام بزرگی برای موفقیت در المپبک 2024 است
غلامرضا شعبانی بهار گفت: اگر بتوانیم در جشنواره استعدادیابی تعداد ورزشکاران خود را از نظر کمی و کیفی افزایش دهیم گام بزرگی در موفقیت تیم ها برای المپبک 2024 خواهیم برداشت.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی تیراندازی با کمان کشور در همدان اظهار کرد: ورزش همگانی و قهرمانی نه تنها در دو جهت مخالف نیستند بلکه بر اساس مبانی علمی هیچ تضادی بین آنها وجود ندارد بطوریکه توسعه یافتگی رشته های مختلف ورزشی منتهی به قهرمانی خواهد شد.
وی افزود: خوشبختانه با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان و تلاشهای ریاست هیات، اقدامات خوبی در ایراندازی با کمان همدان شکل گرفته که قطعا در آینده می تواند دستاوردهای بسیار ارزشمندی را به همراه داشته باشد. 
وی با اشاره به برگزاری جشنواره استعدادیابی گفت: اگر بتوانیم در جشنواره استعدادیابی تعداد ورزشکاران خود را از نظر کمی و کیفی افزایش دهیم گام بزرگی در موفقیت تیم ها برای المپبک 2024 خواهیم برداشت.
شعبانی بهار در ادامه به برنامه های آتی فدراسیون اشاره کرد و گفت: در برنامه کوتاه مدت که برای 4 ماه آینده یعنی تا پایان شهریور 98 طراحی و تدوین شده است، کسب سهمیه المپیک در رشته ریکرو است.
با بیان اینکه بعد از برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی اردوهای آمادگی با هدف حضور پرقدرت در رقابت های قهرمانی جهان و آسیا آغاز می شود ،تصریح کرد: با برنامه ریزی از پیش تعیین شده قصد داریم برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان که خردادماه سال اینده برگزار می شود همچنین رقابت های قهرمانی اسیا که زمان آن مردادماه یا شهریورماه سال اینده خواهد بود حضور پرافتخاری داشته باشیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار