همراه اول
20. خرداد 1396 - 9:44   |   کد مطلب: 31551
با حضور نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:
چمن مصنوعی زمین فوتبال شهرک الوند افتتاح شد
پروژه چمن مصنوعی زمین فوتبال شهرک الوند با حضور نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان، تعدادی از مدیران شهرداری و جمعی از اهالی شهرک افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی دراین مراسم ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی تهران گفت: در این حادثه تلخ و ناجوانمردانه شهدای ما مظلومانه به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

امیر خجسته با بیان اینکه تروریستها در این اقدام شوم خود نتوانستند به هدف برسند و ناکام ماندند، افزود: ایران امن ترین کشور در دنیا است که این امنیت را مدیون خون شهدا، رهبری انقلاب و هوشیاری مردم هستیم.

خجسته با تاکید بر اینکه باید قدر امنیت را دانست اضافه کرد: وفاق ملی، اتحاد و وحدت باید در جامعه باشد و نباید اجازه داد کشور به دوقطبی تبدیل شود .

وی در ادامه به افتتاح چمن مصنوعی زمین فوتبال شهرک الوند اشاره کرد و پیگیریهای رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری همدان برای این پروژه قابل تقدیر دانست و اظهار کرد: ایجاد این زمین چمن مصنوعی بسیار ارزشمند است چرا که به همت مردم و اهالی شهرک انجم شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ایجاد امکانات ورزشی برای جوانان را ضروری دانست و یادآور شد: وظیفه ما نمایندگان مردم این است که پیگیری کنیم امکانات ورزشی در روستاها نیز ایجاد شود.

خجسته به ایجاد بسترهای راه و حمل و نقل در استان همدان اشاره کرد و افزود: راه اندازی راه آهن همدان اقدام بسیار بزرگی بود که با تلاش و همت مسولین اجرایی شد چرا که در گذشته علی رغم اینکه از نظر مالی مشکلی نداشتیم اما به دلیل وجود تحریم ها نمی توانستیم کار را پیش ببریم و اکنون توانستیم.

 وی  تاکید کرد: ضروری است برای روز عید فطر امسال بلیط راه آهن همدان بفروش برسد.

امیر خجسته ایجاد مسیرهای ارتباطی حمل ونقل و راه را فرصتی برای جذب و حضور سرمایه گذاران برشمرد و گفت: همدان پتانسیل و ظرفیت های خوبی در امر سرمایه گذاری دارد که این موضوع باید مدیریت شود.

خجسته با تاکید بر ایجاد اشتغالو رفع بیکاری در جامعه اظهار کرد: با توجه به اینکه دولت در حال کوچک شدن است لذا دولت نمی تواند اشتغال ایجاد کند بر این اساس با کمک بخش خصوصی می توان در این راستا موفق عمل کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام مبارک ماه رمضان گفت: چمن مصنوعی زمین فوتبال شهرک الوند سومین چمن مصنوعی است که در همدان با همت کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا و مدیریت منطقه چهار شهرداری همدان افتتاح شد.

رضا غلامی خجسته اضافه کرد: همچنین فاز دوم چمن مصنوعی زمین فوتبال شهرک الوند که ایجاد زمین بسکتبال و والیبال است در دست پیگیری بوده و انجام خواهد شد.

خجسته ایجاد چمن مصنوعی زمین فوتبال در نقاط مختلف شهر را از پیگیریهای امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی دانست و یادآور شد: چمن مصنوعی زمین فوتبال شهرک الوند نیز از مساعدت و پیگیریهای این نماینده مجلس بوده که شهرداری با حمایت شورا زیرسازی های آن را انجام داده است.

وی جذب پنج میلیارد تومان اعتبار ملی برای شهرداری همدان را از دیگر اقدامات و پیگیریهای نماینده امیر خجسته نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی برشمرد.

خجسته در پایان اظهار کرد: شورا و شهرداری آمادگی احداث فرهنگسرا و سالن ورزشی در نقاط مورد نیاز شهر را دارد و در این امر نیازمند مشارکت شهروندان است.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار