همراه اول
27. خرداد 1396 - 12:54   |   کد مطلب: 31634
تخفیف ویژه برای هزینه کلاسهای آموزشی مراکز فرهنگی شهرداری
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از تصویب اعمال تخفیف ویژه هزینه کلاس‌های آموزشی فرهنگسراها و مراکز فرهنگی شهرداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،کامران گردان با اشاره به مصوبات صحن شورا افزود: با توجه به فعالیت فرهنگسراها و مراکز فرهنگی شهرداری حوزه معاونت اجتماعی و فرهنگی و برگزاری دوره ها و کلاس های آموزشی در ایام تعطیلات تابستانی طبق مصوبه شورا برای این دوره ها تخفیف ویژه لحاظ شد.

گردان اضافه کرد: با توجه به رویکرد حمایتی در مناطق کمتر برخوردار و آسیب پذیر و اینکه مراکز فرهنگی در مناطق حاشیه ای قرار دارند برای تخفیف در هزینه کلاسها، حداکثر تا سقف 90 درصد تخفیف با توجه به نوع منطقه در نظر گرفته شده است.

وی از مصوبه رایگان شدن کلاسها و دوره های آموزشی برای خانواده های زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی و ... در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر خبر داد و یادآور شد: در راستای حمایت و غنی سازی اوقات فراغت خانواده پرسنل شهرداری و شورا و برگزاری تمامی کلاسها برای کارکنان و بستگان درجه یک کادر رسمی، پیمانی و قرار دادی شورا و شهرداری رایگان شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان همچنین گفت: مقرر شد برای دوره و کلاس‌های آموزشی خانواده‌های ایثارگران تا سقف 80 درصد تخفیف ویژه ارائه شود.

گردان تأکید کرد: شهرداری بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر همدان موظف است ظرف مدت یک ماه، طرح خودگردانی فرهنگسرای احداث شده را به شورای شهر ارائه دهد.

وی با اشاره به اینکه باید در انتخاب موضوعات آموزشی، سبک زندگی ایرانی- اسلامی در نظر گرفته شود، ادامه داد: شهرداری باید بر اساس برنامه‌ریزی مدون، کلاس‌های آموزش شهروندی در برنامه آموزشی فرهنگسراها در اولویت قرار گیرد و این کلاس‌ها با روش‌های نوین در تمامی سطوح مختلف سنی به صورت رایگان برگزار شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار