همراه اول
10. تير 1396 - 8:02   |   کد مطلب: 31734
تاکید رییس کمیسیون اقتصاد ، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان:
ضرورت توزیع فرصت های گردشگری در نقاط مختلف شهر
ییس کمیسیون اقتصاد ، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان بر توزیع عادلانه فرصت های گردشگری در نقاط مختلف شهر تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،محمد تبریزی در جلسه کمیسیون اقتصاد ، سرمایه گذاری و گردشگری شورا که پیرامون بررسی طرح گردشگری با حضور سرمایه گذار بخش خصوصی برگزار شد افزود: ضروری است دیگر نقاط مختلف شهر هم در اجرای طرح های گردشگری مورد توجه قرار گیرد.

تبریزی با اشاره به پراکندگی جمعیت در نقاط مختلف شهر اضافه کرد: شورا و شهرداری به دنبال جلوگیری از تمرکز اماکن گردشگری در یک نقطه از شهر است چرا که معتقدیم باید نقاط دیگر شهر را باید از لحاظ گردشگری آباد کرد.

رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: نوع طرح و ارائه ایده نیز از طرف سرمایه گذار بسیار حائز اهمیت بوده چرا که توجه به این مهم در موفقیت سرمایه گذاری تاثیر گذار است.

تبریزی شناسایی ظرفیت های شهر برای سرمایه را مهم دانست و افزود: شناسایی ظرفیت های منطقه ای برای مشارکت فعالان اقتصادی و سرمایه گذاری، رشد اقتصادی و تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بخش اقتصاد مقاومتی را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه بهبود فضای کسب و کار امروز یکی از مهمترین شاخص های توسعه کشورها محسوب می شود، عنوان کرد: بخش خصوصی و سرمایه گذار نقش موثری را در امر اشتغال و رونق اقتصادی اسیفا می کند و بر این اساس باید زمینه حضور سرمایه گذار را فراهم کرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان نیز با بیان اینکه تحقق رشد اقتصادی منوط به جذب سرمایه گذار است، گفت: جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی می تواند زمینه ای برای شتاب و حرکت سریع به سوی توسعه و رفع مشکلات اقتصادی باشد که با توجه به فراهم بودن بسترهای لازم انتظار می رود در این راستا اقدامات مناسب تری انجام شود.

کامران گردان ، با تاکید بر استفاده از ظرفیت و منابع سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای تحقق رشد اقتصادی، گفت: تسهیل شرایط و ارتقاء امنیت سرمایه گذاری از فاکتورهای مهمی است که سیل سرمایه را به استان و شهر سرازیر می کند.

 

حمید رضا طبی مسرور رئیس کمیسیون معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان هم ضمن تاکید بر حمایت از سرمایه گذاران گفت: در جذب سرمایه گذار منفعت دو سویه را باید مد نظر قرار داد چرا که هم باید شهر و شهروندان و هم خود سرمایه گذار از این رهگذر سود ببرند.

گفتنی است: در این جلسه سرمایه گذار بخش خصوصی به تشریح طرح پیشنهادی خود در خصوص احداث سفره خانه سنتی در شهرک بهشتی پرداخت.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار