همراه اول
10. تير 1396 - 8:03   |   کد مطلب: 31735

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،كامران گردان سخنگوي شورای اسلامي شهر همدان و منتخب دور پنجم شورا پس از حماسه حضور مردم در انتخابات ۲۹اردیبهشت ماه و تائيد صحت انتخابات دوره شوراي شهر همدان  در پیامی از مردم و مسولين  تقدیر و تشکر كرد.

متن پيام بدين شرح است:

انتخابات شوراهای شهر و روستا که روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه در کشور عزيزمان برگزار شد، برگ زرین دیگری بر افتخارات مردم ایران افزود. از خداوند منان سپاسگزاریم که به ما در این دوران بزرگ تاریخی فرصت خدمت دوباره عطا فرمود و ما به عنوان منتخبان مردم فهیم و هوشیار شهر همدان بر خود فرض می‌دانیم قدردان این اعتماد غرور آفرین باشيم .                                                                                                                                                        

اینجانبان بر خودم فرض می دانیم حماسه جمعه بیست و نهم اردیبهشت را به رهبر معظم انقلاب،مردم شریف ایران، بالأخص مردم ولايتمدار،بصیر و فهیم  شهر همدان تبریک عرض نماییم.                                                                                                                                                              حقیقتا برنده اصلی این حماسه، مردم بودند چنانکه در سراسر کشور با حضور آگاهانه خود، دوستان نظام مقدس اسلامی را شاد و دشمنان را مأیوس و مغموم و مغبون نمودند.

حضور مقتدرانه مردم شریف همدان در انتخابات پنجمين دوره شورای اسلامی شهر همدان مبین آن است که مردم نجیب همدان بی تفاوت نسبت به سرنوش وطن و آینده شهرشان نیستند .

در اینجا فرصت را مغتنم شمرده ضمن آرزوی توفیق خدمتگزاری به شما مردم نجیب و فهیم همدان مردم لایق خدمت، از کلیه مسولين دلسوز استان بخصوص استاندار محترم  که در صیانت از آرای مردم تمامی توان خود را بکار گرفت و فرماندار محترم، هيأت نظارت استان و شهرستان همدان  همه آحاد مردم شریف شهر اعم از روحانیت معزز ، اساتید و دانشجویان و قشرجوان عزیز و گرامی ، اصناف و بازاریان دلسوز، کارگران زحمت کش ، مسئولان محترم ادارات و کارمندان شریف ، مردم خونگرم و مهربان همدان ر و تشکر می نماییم .

همچنین از کلیه کاندیداهای شورای اسلامی شهر همدان که در میان آنها شخصیت های فرهیخته فراوانند اما به دلایلی از راهیابی به شورای اسلامی شهر بازماندند صمیمانه سپاسگزاریم و دست نیاز و همکاری به سوی همه آنان دراز کرده و درخواست می‌کنیم که شورا را در مراحل بعدی یاری نمایند. اعضای منتخب وظیفه خود می‌دانند که در اولین فرصت ممکن از همکاری‌های آنها بهره مند گردند.

 امید است بتوانیم در راه پیشرفت و آبادانی پايتخت تاريخ و تمدن ايران زمين و اجرای تعهد و وظیفه ای که بر دوش منتخبین خود نهاده اید با همت شما سروران گرامی موفق و سربلند باشیم.                                                                                                                                                  

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار