همراه اول
14. مرداد 1396 - 9:38   |   کد مطلب: 32055
رييس كميسيون اقتصاد ، سرمايه گذاري و گردشگري شوراي اسلامي شهر همدان:
داشتن تفکر آینده نگر در امر سرمایه گذاری
رييس كميسيون اقتصاد ، سرمايه گذاري و گردشگري شوراي اسلامي شهر همدان با بیان اینکه در امر سرمایه گذاری باید آینده نگر بود، گفت: توجه به این نکته که دیر بازده بودن سرمایه گذاری بهتر از کم یا عدم بازدهی لازم آن است .

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،محمد تبريزي در آخرین جلسه كميسيون اقتصاد، سرمايه‌گذاري و گردشگري شورادر دور چهارم از زحمات و همراهی اعضای شورا و مدیران شهرداری با این کمیسیون طی این چهار سال افزود: در طی این مدت پرونده های سرمایه گذاری در بخش های مختلف مورد بررسی قرار گرفته و تصمیات مهمی نیز اخذ شد.

تبریزی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و به تبع آن استان همدان اظهار کرد: ورود به عرصه های مشارکتی و سرمایه گذاری دارای منافع غیر قابل چشم پوشی است .

وی با بیان اینکه در امر سرمایه گذاری باید آینده نگر بود اضافه کرد: توجه به این نکته که دیر بازده بودن سرمایه گذاری بهتر از کم یا عدم بازدهی لازم است و باید در این راستا آینده نگر بود.

تبریزی ضمن تبریک به اعضای دور پنج شورا افزود: امید است با فعالیت شورای پنجم به رشد و شکوفایی دست یابیم.

رييس كميسيون اقتصاد ، سرمايه گذاري و گردشگري شوراي اسلامي شهر همدان نقش مدیریت شهری را در توسعه و پیشرفت شهری را مهم دانست و گفت: همدان ظرفیت های بالایی در امر سرمایه گذاری بویژه گردشگری دارد که باید از این فرصت برای توسعه شهری بهره گرفت.

تبریزی در پایان سخنانش به پایان دوره چهارم شورا اشاره کرد و ضمن تشکر از زحمات اعضای شورا و مجموعه شهرداری و پرسنل شورا اظهار کرد: خدمت به شهروندان افتخار بزرگی بود که نصیب ما شد و خدا را شاکریم که در طول چهار ساتل در خدمت مردم دارالمومنین بودیم و امیدواریم شاهد رشد و توسعه روزافزون پایتخت تاریخ و تمدنایران زمین باشیم.

سخنگو و رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل و نقل وترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان هم ضمن قدردانی از زحمات چهارساله اعضای شورای دور چهارم  گفت: مجموعه شوراری چهارم به دلیل داشتن تجربه و تخصص های مختلف بهترین شورا در طول عمر شورای در شهر همدان بوده است که بودن در این دوره برای افتخاری بود.

کامران گردان با اشاره به اینکه شورای بر چهارم هم انتقاداتی وارد است، افزود: با توجه به تخصص و تجربیات شورا چهارم انتظاری فراتر از این عملکردی که داشتند می رفت داشته باشند.

گردان با اشاره به اینکه ما شعار حمایت از سرمایه گذار و انداختن فرش قرمز زیرپای سرمایه گذار را می دادیم، اضافه کرد: این اعلام به این معنی بود که حمایت باید به خوبی انجام می شد و متاسفانه در شهرداری آنگونه که باید عمل نشد و در روند کارها چنان معطلی پیش می آمد که این امر ترمزی برای سرمایه گذاری بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان اضافه کرد: در دور چهارم شورا تاکید بر این بود که از ابتدای سال نخست شورا به سرمایه گذاری پرداخته و این امر از همان سال محقق شود تا درآمدهای پایدار شهری برای شهرداری ایجاد شود .

گردان همچنین از کم توجهی به تعیین تکلیف املاک شهرداری انتقاد کرد و گفت:  باید در شهرداری از خام فروشی جلوگیری شود چرا که می توان با این اقدام درآمدهای شهردای را افزایش داد.

عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز ضمن برشمردن اقدامات سرمایه گذاری در شهرداری همدان در دور چهارم شورا گفت: ارائه مشوقهایی از جمله مجوز رایگان برای هتل ها در همدان از اقدامات اب ارزشی بود که صورت گرفت و هم اکنون 11 هتل در دست احداث است.

محمد علی پرزاد اضافه کرد: راه اندازی یک فاز از مرکز همایش های قرآنی و بین المللی همدان از جمله پروژ] های سرمایه گذاری  در حوزه فرهنگی است که می تواند در غرب کشور مطرح باشد .

پرزاد با یبان اینکه شهر نیاز به پویایی و جهش توسعه ای داد، یادآور شد: با جذب سرمایه گذار نشاط و پویایی در شهر ایجاد می شود.

مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری شهرداری همدان هم به اجرای پروژه های سرمایه گذاری در همدان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر برا یجذب سرمایه گذار بسته های تشویقی تدوین شده است .

پیام رفتاری به پروژه میدان میوه و ترهبار جدید همدان اشاره کرد:پروژه در مرحله تسطیح و خاکبرداری است و نقشه های سازه هفته آینده برا ادامه مراحل ابلاغ خواهد شد.

رفتاری اضافه کرد: ضروری است شهرداری اماکن و نقاطی از شهرکه قابلیت سرمایه گذاری دارد را به سازمان سرمایه گذاری معرفی کند تا ما نقاط را به سرمایه گذاران معرفی کنیم چرا که این امر بروز مشکل در آینده جلوگیری می کند

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار