همراه اول
25. شهريور 1396 - 12:37   |   کد مطلب: 32435
رئیس شورای شهرهمدان در دیدار با فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان :
شورا در انتخاب شهردار دیدگاه سیاسی ندارد
شورا در انتخاب شهردار دیدگاه سیاسی ندارد
رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: شورا به دنبال انتخاب شهرداری توانمند و شایسته برای پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، ابراهیم مولوی در دیدار با فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: شورا در انتخاب شهردار دیدگاه سیاسی نداشته و قصد انتخاب فردی توانمند و با کارایی بهتر در شهرداری را دارد تا خدمت گذار مردم بوده و در راستای توسعه پایدار شهر گام بردارد.

مولوی ضمن تبریک به سردار مجیدی برای انتصابش به عنوان فرمانده سپاه پیروز انصارالحسین(ع) همدان اضافه کرد: سردار مجیدی از یادگاران و پیشکسوتان عرصه جهاد وشهادت است که انتصاب وی مایه مباهات و افتخار برای ما رزمندگان بسیجی استان همدان است.

وی ادامه داد: افتخار میکنم که در روزگاران طلایی دفاع مقدس سردار مجیدی فرمانده بنده بوده است ، ان شاءالله که وجود این سرمایه ارزشمند باعث گسترش همکاریهای متقابل بین سپاه انصارالحسین (ع) و مجموعه مدیریت شهری و شهر داری در راستای گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی و ایثار و شهادت شود و این تعامل دوسویه در تمامی حوزه ها با توجه به رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری خواهد بود.

 

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به اینکه شورا پیگیر تحقق مباحث معماری ایرانی اسلامی است، گفت: لازم است تمامی پایگاه های بسیج با فرهنگسراهای شهرداری همدان در خصوص اقدامات نرم افزاری و فرهنگی هماهنگ شوند تا شاهد استقبال بیشتر مردم  از برنامه های فرهنگی باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان هم ضمن تشکر از اعضای شورای شهر همدان در خصوص خدمت رسانی به شهروندان بویژه توجه به حوزه فرهنگی گفت: شهدای معزز الگوی ما در خدمت رسانی و خادمی مردم هستند و زمانی که وظیفه ای بر ما تکلیف می شود باید تا آخر ایستاده و مسولیت خود را به نحو احسن انجام دهیم.

سردار مظاهر مجیدی اضافه کرد: همه ما مسولین مکلف به انجام وظایف هستیم و باید به این مسولیت خود به عنوان لطف خداوند متعال بنگریم تا بتوانیم خدمتگذار خوبی برای مردم باشیم.

سردار مجیدی با شاره به اینکه شورا جایگاهی است که مورد اعتماد مردم بوده و ارگانی مردمی است افزود: خدمت صادقانه و خالصانه علاوه بر رضای خداوند متعال، نتایج مطلوبی را نیز به دنبال دارد و امروز هم دولت دوازدهم آماده خدمت است و همه باید در کنار هم در راستای رضایت و خدمت رسانی به شهروندان گام برداریم.

وی توجه به عدالت اجتماعی را حائز اهمیت دانست و افزود: بسیج ظرفیت بزرگی است و مدیریت شهری می تواند از این ظرفیت در حوزه فرهنگی به خوبی استفاده کند.

سخنگو و رئیس کمیسیون خدمات شهری حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهرهمدان هم ضمن تبریک انتصاب سردار مجیدی به عنوان فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان، اظهار کرد: تعامل و همکاری سردار مجیدی در با ادارات و سازمانها در طول خدمتش، تجربه ارزشمندی است که با توجه به این موضوع بر تمامی مسائل و حوزه های شهرو استان همدان آشنایی داشته و این عامل موفقیت وی است و افتخاری برای ما نیز محسوب می شود.

کامران گردان با اشاره به اقدامتی که در دوره چهارم شورا در زمینه فرهنگی صورت گرفته،  اضافه کرد: شورا و شهرداری آمادگی را دارد که در زمینه بستر سازی غنی فرهنگی گام بردارد و در این راستا نیازمند همکاری و تعامل مجموعه سپاه است.

رئیس کمیسیون برنامه بودجه و امور مالی شورای اسلامی شهر همدان هم انتصاب فردی بومی در فرماندهی سپگاه انصارالحسین (ع) را مایه خرسندی و افتخار استان دانست و گفت: شورای چهارم  در تدوین بودجه به حوزه فرهنگ و فرهنگ سازی توجه ویژه ای داشته و در این زمینه وارد شده است و این روند در شورای پنجم هم ادامه دارد.

حسین قراباغی با بیان اینکه ملاک عمل و فعالیت شورای اسلامی شهر همدان فرمایشات مقام معظم است، افزود: ما همه سرباز نظام هستیم و باید در پیروی از منویات معظم اله خدمتگذار خوبی برای نظام باشیم .

گفتنی است در پایان این دیدار اعضای شورای اسلامی شهر همدان  با اهدای لوحی انتصاب سردار مجیدی را به عنوان فرمانده سپاه انصارالحسیسن (ع) تبریک گفتند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار