همراه اول
11. آبان 1396 - 8:05   |   کد مطلب: 32745
رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان:
جشنواره شهروند برگزیده سال آینده برگزرا می شود
رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان از برگزاری جشنواره شهروند برگزیده همدان در سال 97 خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،نخستین نشست کمیته اجرایی جشنواره شهروندان برگزیده با حضور رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان و جمعی از مدیران و نمایندگانی از حوزه های مختلف شهرداری همدان در مرکز مطالعات شورای اسلامی شهر همدان برگزار شد.

در این جلسه رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان در این جلسه اضافه کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، شناسایی افراد برجسته و برگزیده در حوزه های مختلف به منظور تقدیر از برگزیدگان و الگوسازی برای سایر شهروندان است.

حمید بادامی افزود: سعی بر این است که جشنواره  به بهترین شکل خود انجام شود و در سال های آتی نیز تکرار و تداوم داشته باشد.

رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورا همچنین عنوان کرد: تاریخ پیشنهاد شده برای برگزاری جشنواره شهروندان برگزیده روز نهم اردیبهشت ماه سال 97 مصادف با روز شوراها است.

در ادامه جلسه حاضرین به ارایه پیشنهادات و نظرات خود جهت هماهنگی هر چه بهتر در کمیته اجرایی و سایر کارگروه ها انجام وظایف تعریف شده برای این کمیته پرداختندو در این جلسه اهداف جشنواره، تعیین کار گروههای لازم برای اجرایی شدن وظایف مربوطه و زمان بندی مراحل مختلف جشنواره شهروندان برگزیده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار