همراه اول
14. آبان 1396 - 7:50   |   کد مطلب: 32757
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان:
اعضای شورای پژوهشی مرکز رابطین علمی با کمیسیون های شورا هستند
اعضای شورای پژوهشی مرکز رابطین علمی با کمیسیون های شورا هستند
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان گفت: اعضای شورای پژوهشی مرکز رابطین علمی با کمیسیون های شورا هستند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،حمید بادامی نجات در جلسه شورای پژوهشی مرکز مطالعات و پژوهش های شورا افزود: جلسه آسیب شناسی و بررسی علل عدم اجرایی شدن بسیاری از مصوبات علمی شورای پژوهشی دوره قبل شورا انجام شد و نشستی با حضور ریاست سابق مرکز مطالعات درجهت بالا  بردن قدرت اجرایی شورای پژوهشی انجام شد.

بادامی با اشاره به انتخاب اعضای شورای پژوهشی مرکز با نظر رؤسای کمیسیون های شورا و بعنوان رابط، اظهار کرد: انتظار می رود اعضای شورای پژوهشی ، ارتباط علمی و منطقی بین کمیسیون های شورا و مصوبات آن با مرکز مطالعات ایجاد کنند و مصوباتی که نیاز به مطالعه دارند را به کمیته های مرکز ارجاع دهند که بر این اساس ضروری است در جلسات کمیسیون های شورا حضور فعال داشته باشند.

وی به ارائه نسخه ای از شرح وظایف جدید شورای پژوهشی منطبق با اساسنامه جدید مرکز مطالعات واصله از شورای عالی استان ها پرداخت و سپس گزارشی از فعالیت های عمده صورت گرفته چند ماه اخیر مرکز مطالعات را بیان کرد.

وی به مصوبه هیات امنا مرکز مطالعات مبنی بر الزام حضور دبیر کمیته های مرکز مطالعات در جلسات کمیسیون های مرتبط شورای اسلامی شهر همدان و لزوم حضور دبیر کمیسون های شورای اسلامی در جلسات کمیته های مرتبط جهت همسو نمودن فعالیت ها و اولویت های این دو مجموعه و ایجاد همبستگی و قرابت بیشتر بین مرکز مطالعات و شورای اسلامی شهر همدان اشاره کردند.

گفتنی است؛ در این نشست حاضرین به بحث و تبادل نظر پیرامون آسیب شناسی و ارایه راهکارهایی جهت فعالیت هر چه بهتر مرکز مطالعات پرداختند. در ادامه دستور کار بعدی این جلسه، بحث برگزاری جشنواره شهروندان برگزیده بود که پس از ارایه توضیحات لازم توسط رئییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای اسلامی شهر همدان مبنی بر ضرورت  اجرای این جشنواره، اساتید به مباحثه پیرامون موضوع مطروحه و به ارایه پیشنهادات و ارتباط با ترکیب کمیته علمی جشنواره مذکور پرداختند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار