همراه اول
20. آذر 1396 - 9:33   |   کد مطلب: 33012
رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر همدان خبر داد:
جلسات بررسی تعرفه پیشنهادی عوارض سال 97 شهرداری همدان آغاز شد
رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان از آغاز جلسات بررسی تعرفه های پیشنهادی عوارض سال 97 شهرداری همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،

 حسین قراباغی در جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و مالی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورا با موضوع بررسی تعرفه های عوارض سال 97 به صورت روزانه با حضور اعضای شورا، معاونین و مدیران مناطق چهارگانه شهرداری برگزار می شود.

  قراباغی با اشاره به تاکیدات قانونی در وظایف و اختیارات شوراهای شهر ها در خصوص تصویب تعرفه عوارض محلی و سیاست گذاری این عوارض ، اضافه کرد: بر این اساس یکی از مهمترین وظایف شورای شهر که باید اهتمام ویژه ای بر آن داشت رسیدگی کارشناسانه، بررسی و تصویب عوارض شهرداری تعرفه عوارض سالیانه است. 

قراباغی با بیان اینکه جلسات بررسی لایحه پیشنهادی تعرفه عوارض شهرداری  در دو شیفت کاری صبح و بعد از ظهر برگزار می شود، اظهار کرد: این جلسات با تعطیلی جلسات تمامی کمیسیونهای و صحن شورای شهر همدان فعلا در هفته جاری صورت می پذیرد.

وی اظهار کرد: موضوع عوارض و بهای خدمات از مهمترین وظایفی است که پرداختن صحیح و کارشناسانه به این امر تضمین کننده برنامه های مالی سال آتی شهرداری و مبنای کلید سیاست گزاریها در مدیریت شهری خواهد بود. 

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای شهر همدان با تاکید بر اینکه باید در بررسی تعرفه عوارض واقعیت ها لحاظ شود، یادآور شد: امیدواریم برای تعرفه عوارض سال ۹۶ تصمیم درستی اتخاذ شود تا در مسیری قرار گیریم که هم منافع مدیریت شهری و هم شهروندان در ان لحاظ شود. 

وی در پایان سخنانش گفت: گزارش جلسات برگزار شده در پایان به طور جامع و شفاف به اطلاع عموم خواهد رسید

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار