همراه اول
2. دى 1396 - 11:47   |   کد مطلب: 33117
عضو و رییس مرکز مطالعات و پژوهش ­های شورای اسلامی شهر همدان به عنوان نماینده شورای استان همدان در شورای عالی استانها انتخاب شد. به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان ، در جلسه انتخابات شورای اسلامی استان همدان که با حضور استاندار همدان برگزار شد، هیات رییسه شورا برای مدت یکسال و نمایندگان شورای اسلامی استان در شورای عالی استان ها انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،استاندار همدان در این جلسه با تبریک و تسلیت شهادت جانباز  سرافراز «علی خوش لفظ» و آرزوی قبولی تلاش های وی در راه جهاد و شهادت، گفت: شوراهای شهر و روستا باید امانتدار امانت مردم باشند.  

محمد ناصر نیکبخت  با بیان اینکه نمایندگان شوراهای شهر و روستای استان باید در شورای عالی استان ها از حق استان دفاع کنند، گفت: نمایندگان استان در شورای عالی استان ها باید با شورای  استان های دیگر برای پیگیری مسائل مشابه درتعامل باشند.   
نیکبخت گفت: امیدوارم به گونه ای عمل شود تا استان همدان که اولویت آن گردشگری است و بین المللی می شود، بتوانداز این مزیت  بهره مند شود.
  وی خطاب به اعضای شورای استان همدان عنوان کرد: در ایجاد شرایطی که شهرداری در اشتغال و تولید اثر گذار باشد، موثر باشید.   
استاندار همدان با بیان اینکه وظیفه شما فقط نظارت بر ساخت و ساز نیست و باید در مسائل اجتماع، فرهنگی و مسائل شهر زنده که نشاط و محیط زیست آن مهم است نیزنقش مؤثرداشته باشید، گفت: نمایندگان شورای استان باید در شورای عالی استان ها مؤثر عمل کنند.  
نیکبخت خطاب به اعضای شورای استان تاکید کرد: در شورای حل اختلاف هم مؤثر ورود کنید و نظرات بارز باشد.   وی بابیان اینکه امیدواریم با کمک همه مسئولان توفیق کسب کنید، گفت: سعی کنید از مدار قانون خارج نشوید تا استان آسیب نبیند.

  گفتتی است  با آرای اعضای شورای اسلامی استان غلامی نماینده شهرستان فامنین به عنوان رئیس شورای اسلامی استان همدان و آقایان حمید بادامی نجات و جمال حجتی به عنوان نمایندگان شورای اسلامی استان همدان در شورای عالی استان ها برگزیده شدند. 
همچنین در این رای گیری شیرمحمدی نماینده شهرستان همدان به عنوان نائب رئیس و حمدالله مرادی نماینده شهرستان اسدآباد به عنوان نماینده شورای حل اختلاف استان  انتخاب شدند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار