همراه اول
5. دى 1396 - 9:22   |   کد مطلب: 33134
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد:
تعیین تکلیف هر چه سریعتراجرای طرح شورای اجتماعی محلات
تعیین تکلیف هر چه سریعتراجرای طرح شورای اجتماعی محلات
رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد: راه اندازی و اجرای طرح شورای اجتماعی محلات هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،رضوان سلماسی در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا افزود:طرح شورای اجتماعی محلات از مصوبات دوره چهارم شوراست که بخشی از اقدامات آن انجام شده و باید به نتیجه برسد.

سلماسی با اشاره به اینکه شهرداری تاکنون برای شورای اجتماعی محلات زحمات فراوانی متقبل شده است، اضافه کرد:  باید از فرصت سوزی پرهیز کرده و پیگیر اجرایی شدن طرح بود چرا که این طرح می تواند بازوی کمکی مدیریت شهری در اداره امور شهری باشد.

وی همچنین به طرح شورای اجتماعی محلات در دیگر شهرهای کشور از جمله مشهد مقدس اشاره کرد و یادآور شد: لازم است برای شناسایی آسیب ها و فرصت های این طرح از تجربیات دیگر استانها نیز بهره گرفت.

 رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: همچنین می توان ضمن بازدید از استان های موفق در اجرای طرح شورای اجتماعی محلات می توان از طریق ویدیو کنفرانس با این استانها به تبادل اندیشه و کسب اطالعات در این زمینه پرداخت.

رضوان سلماسی به فعالیت فرهنگسراها نیز اشاره کرد و افزود: فرهنگسراها نیز بازوی اجرایی شورای اجتماعی محلات هستند  و نحوه مدیریت این فرهنگسراها هم باید مشخ شود.

رئیس کمیسیون نظارت حقوقی و اداری شورای اسلامی شهر همدان هم گفت: در مباحث فرهنگی باید از تجربیات دیگر استانها و شهردها بهره گرفت.

سید مسعود عسگریان اضافه کرد: در مباحث فرهنگی اگر الگوی بارز و مشخصی باشد بهتر می توان آسیب ها را شناخت و کاهش داد.

عسگریان یادآورشد: می توان با الگوگیری از برنامه های فرهنگی دیگر استانها آنها را بومی سازی کرد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار