همراه اول
26. دى 1396 - 8:40   |   کد مطلب: 33270
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان :
شهرداری در ارائه خدمات گرمخانه فراتر از وظایف خود عمل کرده است
رئیس کمیسیون خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک و محیط زیست شورای اسلامی شهر همدان در بازدیدی سرزده از گرمخانه همدان وضعیت موجود و مشکلات این مجموعه را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،کامران گردان در این بازدید با اشاره به ارائه خدمات مدیریت شهری به کارتن خوابها گفت: شهرداری همدان در ارائه خدمات گرمخانه فراتر از وظایف خود عمل کرده است.

گردان اضافه کرد: وضعیت بهداشتی و اجتماعی گرمخانه شهرداری همدان به اذعان افراد بی‌خانمانی که در گرمخانه روزگار می‌گذرانند، مناسب بوده و البته محوریت مشکلات این افراد بیشتر پیرامون مسائل اشتغال است.

وی با بیان اینکه حدود 43 نفر از افرادی که سرپناهی برای زندگی خود ندارند، از خدمات گرمخانه همدان بهره می‌برند اضافه کرد: روزانه به همت شهرداری همدان،NGOها و خیرین شهر در دو نوبت صبحانه و شام، غذای این افراد تأمین می‌شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با تاکید بر اینکه هدف از جمع‌آوری کارتون خواب‌ها از سطح شهر برخورد ضربتی نیست؛ اظهار کرد: بلکه هدف کمک به بهبود و بازگشت این افراد به آغوش گرم خانواده‌ها و جامعه است که امیدواریم آمار تعداد بهبود یافته گان افزایش داسته و به آغوش خانواده های خود برگردند.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار