همراه اول
5. اسفند 1396 - 8:24   |   کد مطلب: 33484
رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان:
ایجاد پارکینگ جنب شورا یکی از ضرورت‌هاست
رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان با تأکید بر اینکه ایجاد پارکینگ در جنب شورا یکی از ضرورت‌های منطقه محسوب میشود، ابراز امیدواری کرد: با ورود بخش خصوصی عملیات اجرایی پروژه احداث پارکینگ در خیابان بهنامجو به لحاظ نیاز شدید منطقه و نبود فضای موجود در سایر نقاط مجاور آغاز شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، مریم روانبخش در کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورا با اشاره به تأمین پارکینگ برای باشگاه ورزشی و استخر شهرداری و ساختمان شورای شهر همدان توسط بخش خصوصی افزود: با توجه به تردد بالا در این نقطه از شهر و با وجود مراکز آموزشی و ورزشی، استقرار ادارات و بانکهای مختلف، احداث پارکینگ برای رفع مشکلات ترافیک و... ضرورت دارد.

وی اظهار کرد: در نشست کارشناسی با محوریت بررسی پروژه پارکینگ جنب شورا، نقشه ها و جانمایی پارکینگ مورد نظر، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گفته روانبخش، این طرح در زمینه چگونگی واگذاری پروژه به بخش خصوصی در قالب BOT  و یا مشارکتی هم تحلیل و بررسی شد. همچنین راهکارهای مختلفی مورد موافقت قرار گرفت که آنالیز اجرایی آنها توسط سازمان سرمایه گذاری مجددا بررسی و به دبیرخانه کمیسیون سرمایه‌گذاری ارائه شده است.

وی عنوان کرد: پروژه احداث پارکینگ در جنب شورا به لحاظ نیاز شدید منطقه و عدم فضای موجود در سایر نقاط مجاور باشگاه ورزشی و شورا با موافقت اعضای کمیسیون همراه بود که امیدواریم به زودی با ورود بخش خصوصی، عملیات اجرایی آن آغاز شود.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان اضافه کرد: در این کمسیون مقرر شد درخواستی برای صدور مجوز فراخوان برای تسریع در ادامه روند آن به صحن شورای اسلامی شهر همدان ارائه شود.

روانبخش در ادامه با اشاره به بررسی طرح گردشگری احداث و بازسازی حمام‌های قدیمی تأکید کرد: ارائه مشوق‌ها و تخفیف های لازم برای راه‌اندازی حمام های قدیمی به‌ویژه در نقاط گردشگری و مورد نیاز ضرورت دارد.

وی بیان کرد: با پیشینه معماری این فضاهای موجود در شهر می توانیم هویت تاریخی و فرهنگی شهر را به شکل ویژه و حقیقی احیا کنیم که خوشبختانه با ارائه طرح های کاربردی، توجیه اقتصادی هم دارند.

 
2 Attachments
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار