همراه اول
22. فروردين 1397 - 13:52   |   کد مطلب: 33717
رئیس کمیسیون برنامه،بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان با شاره به توجه به شعال سال 97 مبنی بر حمایت از تولیدات و کالاهای ایرانی گفت: در این راستا باید به اقتصاد شهر خود تعصب داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،حسین قراباغی در نخستین جلسه کمیسیون برنامه،بودجه و مالی شورا افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری باید سرلوحه کارما قرارگیرد و در راستای تحقق شعار امسال باید تولیدات استانی اولویت باشد چرا که این امر منجر به رونق اقتصادی استان و به تبع آن کشور می شود.

قراباغی اضافه کرد: اقداماتی که شورا و شهرداری همدان در راستای اقتصاد مقاومتی می تواند انجام دهد هدف تنها کاهش هزینه ها نیست بلکه مدیریت صحیح هزینه ها و بالا بردن درآمدها است.

وی با اشاره به اینکه ما باید نسبت به اقتصاد شهرمان تعصب داشته باشیم مطرح کرد: مسئولین باید باتمام وجود به فرمایشات معظم اله در جهت تحقق شعار سال حرکت کرده و جامه عمل بپوشانند .

رئیس کمیسیون  برنامه،بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان  ادامه داد: بر این اساس در مرحله نخست همه مردم باید در جهت حمایت از کالای ملی گام بردارند و در مرحله دوم ما شهروندان همدانی تا حد امکان از تولیدات و اجناس شهرمان مصرف کنیم .

وی در ادامه گفت : چرا که حمایت از تولیدات بومی ، مانع از بیکاری و افزایش اشتغال را در پی خواهد داشت و نسبت به شعار سال تعصب و نسبت به شهرمان نیز عرق خاصی داشته باشیم .

قراباغی در ادامه خبر داد:  بحث حسابرسی سال ۹۶ را بعداز انتخاب حسابرس داریم و در کنار حسابرسی سال ۹۶ ، حسابرسی ضمن عملکرد سال ۹۷ مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار