همراه اول
24. ارديبهشت 1397 - 9:16   |   کد مطلب: 33815
عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: اجرای طرح شورای اجتماعی محلات بدون تردید مشارکت شهروندان را در مدیریت شهری افزایش می دهد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، اکبر کاوسی امید  در گفتگوی اظهار کرد: طرح شورای اجتماعی محلات می تواند باعث نگاه ریزبینانه تر مدیریت شهری در مشکلات محلات و هم چنین برانگیختن حس مشارکت شهروندی و مدیریت بهتر شهر و در نهایت افزایش رضایتمندی مردم همدان شود.

وی اضافه کرد: شهرداری باید با اتکا به مشارکت شهروندان و با بهره گیری از منابع مردمی ، شهر را اداره و طرح های شهری را اجرا کنند.

کاوسی با تاکید بر لزوم تقویت و بازنگری در ساختار فعلی نواحی شهرداری همدان افزود: در سال های گذشته با ایجاد 12 ناحیه شهرداری در نقاط مختلف همدان ظرفیت مناسبی برای تسریع و تسهیل در ارائه خدمات شهری ایجاد و منجر به ایجاد توقع به حق در مردم شد.

وی افزود: اما در سال های اخیر از این فرصت ایجاد شده به نحو مطلوب استفاده نشد و برخی از محلات نیز به لحاظ خلاقیت های فردی گام های موثر برداشته شد.

عضو شورای شهر همدان در ادامه بیان کرد: این در حالی است که با خدمات بهتر و ایجاد عدالت متوازن در خدمات رسانی به خصوص در محلات کم برخوردار، می توان شهروندان را به پرداخت عوارض و بهای خدمات ترغیب کرد.

کاوسی در پایان سخنانش اضافه کرد: در همین راستا توجه ویژه به نواحی شهرداری و اجرای درست برنامه های تدوین شده در این بخش می تواند ضمن کاهش روزمرگی ، موجب سیاستگذاری بهتر در امور کلان منطقه و جذب درآمدهای پایدار شود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار