همراه اول
21. تير 1397 - 11:01   |   کد مطلب: 33947
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان:
طرح جداره سازی پیاده راه بوعلی همدان هرچه سریع‌تر اجرا شود
رئیس کمیسیون خدمات شهری حمل و نقل وترافیک شورای شهر همدان بر تسریع در اجرای طرح جداره سازی پیاده راه بوعلی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش،کامران گردان ظهر چهارشنبه در کمیسیون خدمات شهری حمل و نقل وترافیک و محیط زیست شورای شهر همدان که در دفتر مدیریت سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری برگزار شد، افزود: طرح جداره سازی پیاده راه بوعلی که توسط شهرداری تهیه و مورد تاکید اعضای شورا بوده هنوز اجرایی نشده و شهرداری باید با عزمی جدی در این زمینه وارد شود.

گردان با اشاره به بودجه هنگفتی که برای طرح پیاده راه بوعلی هزینه شده و با اشاره به پیش رو بودن رویداد همدان ۲۰۱۸  تاکید کرد: برای حفظ پیاده راه و فضای ایجاد شده باید طرح جداره سازی ها شروع شود چرا که این امر در زیباسازی شهر برای رویداد همدان ۲۰۱۸ نیز بسیار تاثیرگذار است.

وی ضمن تشکر از زحمات مجموعه سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری همدان، اظهار کرد: با مدیریت جدید انتظار می رود شاهد تحولات و نوآوری هایی در سطح شهر از لحاظ سیما و منظر و فضای سبز شهر باشیم.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان اقدامات انجام شده در امر فضای سبز سطح شهر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: کاشت گونه های مختلف فصلی از جمله گلهای اطلسی، آبیاری قطره ای و حذف یا کاهش چمن در برخی از فضاها اقدام ارزشمندی بود که قابل تقدیر است.

گردان همچنین ساخت و نصب المانهای فاخر و ماندگار در سطح شهر را ضروری برشمرد و یادآور شد: با توجه به اینکه همدان در سطح جهان با المان آرامگاه بوعلی شناخته شده است، لازم است امروز نیز المانی بروز و جدیدی احداث شود تا برندی برای پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین باشد.

وی در ادامه به طرح بهنام (برند همدانی، نماد افتخار ملی)  اشاره کرد و افزود: با توجه به نام‌گذاری امسال به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری و جایگاه ویژه شورای شهر، شهرداری همدان و سازمان‌های وابسته به عنوان نهادهای اثرگذار و مرتبط با بدنه جامعه، اعضای شورا در راستای تحقق عینی اهداف، افزایش سطح کیفی تولیدات استان، کاهش نرخ بیکاری، افزایش تولید ناخالص داخلی و رونق کسب و کارهای بومی استان همدان را در قالب اجرای طرح بهنام اعلام کردند.

وی اضافه کرد: طرح بهنام برای اجرا به شهرداری ابلاغ شده اما اقدام خاصی صورت نگرفته و باید در اجرای آن سرعت عمل داشته باشند.
 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار