همراه اول
8. دى 1397 - 9:20   |   کد مطلب: 34271
توجه به حوزه ورزش در برنامه ششم پس از پیروزی انقلاب اسلامی بی سابقه بوده است
حمیدرضا حاجی بابایی گفت: مجلس شورای اسلامی برای توسعه ورزش همگانی قوانین خوبی را وضع و در برنامه ششم توسعه کمک شایانی به ورزش کرده است و اختصاص اعتبار مورد نیاز به حوزه ورزش در برنامه ششم توسعه در تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی بی سابقه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری همدان ورزش، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در جشن صعود تیم فوتبال تالار وحدت همدان به لیگ دسته سه کشور اظهار داشت: حمایت از تیم هایی که توانسته اند پس از سپری کردن یک دوره موفقیت آمیز، در لیگ های مهم کشوری حضور یابند، مهم و ضروری است.
وی بیان کرد: در فوتبال نیز همدان دارای چهار نماینده در لیگ های 2 و سه کشور است و باید از این تیم ها حمایت لازم صورت گیرد.
حاجی بابایی با تمجید از فعالیت باشگاه تالار وحدت مریانج به عنوان بخش خصوصی در ورزش گفت: این باشگاه سال هاست که در رشته های مختلف ورزشی بدون چشم داشت فعالیت داشته و افتخارات ارزنده نیز کسب کرده است.
وی با اشاره به رویکرد حمایتی مجلس از ورزش گفت: اختصاص 27 صدم از 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده برای توسعه ورزش در بخش های مختلف مطابق قانون برنامه ششم توسعه گام مهمی در کمک به توسعه ورزش است.
حاجی بابایی خاطرنشان کرد: اختصاص اعتبار مورد نیاز به حوزه ورزش در برنامه ششم توسعه در تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی بی سابقه بوده است.
وی افزود: برنامه ششم توسعه با توجه ویژه به ورزش بدون تردید باعث توسعه زیر ساخت ها و تقویت هیات های ورزشی خواهد شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار