همراه اول
21. شهريور 1394 - 11:43   |   کد مطلب: 25152
به بهانه انتشار عکس های تمرین مختلط تیم ملی تیر و کمان
تیری که از کمان غفلت به سیبل عفت می خورد!
 تیری که از کمان غفلت به سیبل عفت می خورد!
پایگاه انقلاب نیوز: وقتی مساله ای غیرشرعی برای همگان کاملاً عادی شود، طبیعی است که تمرین مختلط تیم ملی تیر و کمان نیز برای عموم رسانه ها از به ظاهر ارزشی گرفته تا سکولار ، صرفاً سوژه ای خبری باشد . فقط و فقط!
به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی انقلاب نیوز؛ تمرین مختلط تیم ملی تیر و کمان بار دیگر نشان داد که متاسفانه چندان ضوابط شرعی بر برنامه های ورزشی که گاه حتی همچون این مورد به نام ملت نیز انجام می شود، حاکم نیست ، کما این که در تمرین اخیر تیم یاد شده شاهد انتشار عکس هایی از این تمرینات مختلط بودیم.
 
به نظر می رسد که نه مسئولان و نه چندان رسانه های جمعی حتی آن ها که بعضاً داعیه دفاع از ارزش ها و رعایت حریم های دین را دارند، چندان نسبت به این گونه موضوعات واکنش نشان نمی دهند و گویا برای همه امری کاملاً عادی است و حال آن که دین ما به صراحت از اختلاط بیجای زن و مرد حالا به هر عنوان و بهانه ای انتقاد می کند و انسان ها را از آن منع می نماید.
 
شاید هم کمبود مکان و امکانات مسئولان را وادار(!) به انجام این گونه امور کرده است و حال آن که همه می دانیم این ها همه بهانه است و رتبه و مقام و جایزه بیشتر مهم است تا رعایت حدود شرعی !!
 
 

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه‌ها

گاهی ممکن است چنین اشتباهی صورت بگیرد ولی در حال حاضر انتشار این تصاویر از رسانه شما کارخطایی است (عکس دوم) متاسفانه برخی از رسانه ها به لحاظ رسالت اطلاع رسانی، خود را بری از اشتباه می دانند

دیدگاه شما

آخرین اخبار