همراه اول
4. بهمن 1394 - 9:20   |   کد مطلب: 21717
 با حداقل هزینه به لیگ برتر هندبال صعود می کنیم
مربی تیم هندبال پاس همدان گفت: با حداقل هزینه و کسب میزبانی مرحله دوم لیگ دسته یک کشور می توانیم به رقابت های لیگ برتر هندبال کشور صعود کنیم.

مجید مشایخی' روز شنبه در گفت و گو باخبرنگار ما افزود: در مرحله مقدماتی لیگ دسته یک هندبال کشور که هفته گذشته در اصفهان به پایان رسید توانستیم با چهار پیروزی و یک تساوی به عنوان صدرنشین گروه منطقه A به مرحله دوم صعود کنیم و اکنون اگر مسوولان باشگاه میزبانی این مرحله را قبول کنند به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.

وی با اشاره به رقابت های دور مقدماتی لیگ دسته یک هندبال کشور گفت: ما در گروهی قرار داشتیم که اغلب تیم ها از استان اصفهان مهد رشته هندبال حضور داشتند اما با تلاش بازیکنان و همدلی که در تیم وجود داشت به پیروزی های ارزشمند رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه داوران این دوره از مسابقات خارجی بودند، بیان کرد: به لحاظ داوری هیچ مشکلی نداشتیم و در مجموع بدون حاشیه به قهرمانی رسیدیم.

وی افزود: مدیریت باشگاه پاس با حمایت هایی که نسبت به تیم داشتند، این انگیزه در بین اعضای تیم برای کسب نتایج درخشان دوچندان شد و توانستیم سربلند از اصفهان بازگردیم.

مشایخی اظهار کرد: البته در این رقابت ها یکی از بازیکنان ما دچار مصدومیت شدید از ناحیه مچ دست شد که ما را کمی نگران کرد و هم اکنون نیز تحت عمل جراحی قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به مرحله دوم مسابقات لیگ دسته یک کشور گفت: مرحله دوم با حضور هشت تیم برتر دور مقدماتی و از اواخر آذرماه برگزار خواهد شد و در نهایت سه تیم برتر به لیگ برتر صعود خواهند کرد.

وی یادآور شد: در صورت حمایت استان می توانیم میزبانی مرحله دوم را در شهر همدان داشته باشیم و تنها نیاز ما خوابگاه برای تیم ها و سالن مسابقه و تمرین است.

مشایخی افزود: تیم ما پتانسیل صعود به لیگ برتر را دارد و اگر میزبانی مرحله دوم را داشته باشیم این اتفاق خوشایند دور از دسترس نیست.

وی گفت: بازیکنان ما در تمامی رده های سنی حایز رتبه های شایسته در کشور هستند و می توان با این نفرات بومی به افتخارات بیشتری برسیم.

تیم هندبال پاس همدان برای نحستین بار در رقابت های لیگ دسته یک کشور شرکت کرده است.

در مرحلع مقدماتی این مسابقات که به مدت پنج روز در سالن شهید سجادی و امام علی (ع) شهر اصفهان برگزار شد، هندبالیست های پاس همدان به چهار پیروزی و یک تساوی دست یافتند.

تیم هندبال پاس در این رقابت ها در گروه منطقه یک حضور داشتند و توانستند با قهرمانی در این گروه به مرحله دوم صعود کنند.

در مرحله دوم هشت تیم برتر لیگ دسته یک هندبال کشور حضور خواهند داشت و رقابت خود را برای صعود به لیگ برتر از اواخر آذرماه آغاز می کنند.

سه تیم برتر این پیکارها روانه لیگ برتر هندبال کشور می شوند.

مسعود سلیمان، مجید بلالی، سیدامیر ناصرالدینی، امید اعتمادی، سیدعلی موسوی، حمید جنتی، مجتبر میرزایی، رامین ارژنگی، امین پوراقبالی، مهدی یاری، علی طلایی، محمدامین یونسی، شهاب مهردادیان با سرپرستی جواد حیدری ترکیب تیم هندبال پاس همدان را تشکیل داده اند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار