همراه اول
7. آبان 1393 - 11:50   |   کد مطلب: 21768
حریفان الوند همدان در دور رفت لیگ 2 مشخص شد
سرپرست تیم الوند همدان از اعلام برنامه هفته پنجم تا نهم دور رفت مسابقات لیگ دسته دو خبر داد.فرشید گل‌محمدی در گفت‌وگویی اظهار کرد: مسابقات لیگ دسته دو باشگاه‌های کشور امسال با حضور 40 تیم برگزار شده و حضور این تعداد تیم سختی‌ کار را برای صعود تیم‌های مدعی به لیگ بالاتر دوچندان کرده است.

وی افزود: در گروه چهارم این رقابت‌ها تیم تازه سقوط کرده الوند همدان با توجه به حضور چند تیم مدعی، کار سختی را برای صعود به مرحله بعدی این مسابقات دارد.

سرپرست تیم الوند همدان تصریح کرد: الوندی‌های همدان امسال در گروه چهار این رقابت‌ها از ابتدا با هشت تیم شهدای جویبار، شهرداری زنجان، گرند بجنورد، شهرداری دزفول، سپیدرود رشت، هف سمنان، خونه به خونه مازندران، بهمن شیراز هم‌گروه شده که در این بین گهردرود از ادامه مسابقات منصرف و از جدول 10 تیمی این گروه کنار گذاشته شد.

به گفته وی، بعد از گذشتن چهار هفته وضعیت جدول این گروه به گونه‌ای است که فاصله امتیازات بین تیم‌ها بسیار نزدیک است و هر هفته تغییرات زیادی با هر برد و باخت بین تیم‌ها به وجود می‌آید.

گل‌محمدی با اشاره به وضعیت نسبتاً مطلوب الوند همدان در گروه و نتایج به دست آمده این تیم یادآور شد: تیم الوند در چهار بازی ابتدایی خود یک پیروزی، دو تساوی و یک باخت را تجربه کرده و در بالای جدول وضعیت مطلوبی دارد.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی ارزشمند الوند برابر تیم مدعی و رده دومی بهمن شیراز و فاصله 12 روزه هفته چهارم تا پنجم تمرینات تیم تعطیل شده است.

 

سرپرست تیم الوند همدان گفت: بر اساس تصمیم کادر فنی برای تجدید روحیه و همچنین شرکت در مراسم عزاداری ماه محرم چهار روز تمرینات این تیم را تعطیل شده است و از روز شنبه تمرینات دوباره آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه‌های پنجم تا نهم مرحله رفت این رقابت‌ها را مشخص شده که بر این اساس تیم اول دو بازی میهمان و دو بازی را میزبانی خواهد کرد.

گل‌محمدی افزود: در هفته پنجم تیم الوند باید به زنجان سفر کند تا روز شنبه 17 آبان از ساعت 14:45 در ورزشگاه کارگران این شهر به مصاف تیم شهرداری برود.

وی خاطرنشان کرد: در هفته ششم، الوند یکی از بازی‌های سخت خود را باید در همدان و برابر تیم مدعی و میلیاردی خونه به خونه مازندران برگزار کند که این مسابقه هم 23 آبان از ساعت 14:45 در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید مفتح برگزار می‌شود.

سرپرست تیم الوند همدان اظهار کرد: هفتمین هفته این رقابت‌ها الوندی‌ها سفری به شهر باران خواهند داشت تا روز پنج‌شنبه 29 آبان ماه ساعت 14:30 برابر تیم سپیدرود رشت به میدان بروند.

 

وی اضافه کرد: تیم الوند در آخرین بازی دور رفت باید در همدان از تیم هف سمنان و شاگردان اسماعیل هلالی پذیرایی کند که این مسابقه چهارشنبه پنجم آذر ماه ساعت 14:15 در ورزشگاه شهید مفتح همدان برگزار خواهد شد.

 

گل‌محمدی گفت: در آخرین هفته دور رفت الوند استراحت خواهد داشت و باید یک هفته زودتر از مابقی تیم‌های گروه خود را برای دور برگشت آماده کند.

 

برنامه کامل هفته پنجم تا نهم گروه چهارم لیگ دسته دوم به شرح ذیل است:

 

هفته پنجم

 

جمعه 16 آبان ماه

 

بهمن شیراز-گرند بجنورد-حافظیه شیراز-ساعت 14:30-حافظیه شیراز

 

شنبه 17 آبان ماه

 

شهرداری دزفول-هف سمنان-ساعت 14:45-مجدیان دزفول

 

شهرداری زنجان-الوند همدان-ساعت 14:45 کارگران زنجان

 

خونه به خونه مازندران-شهدای جویبار-ساعت 14:45-هفت تیر بابل

 

سپیدرود رشت استراحت

 

هفته ششم

 

جمعه 23 آبان ماه

 

شهرداری (شهدا) جویبار-سپیدرود رشت-ساعت 14:15-سراج کالا جویبار

 بهمن شیراز-شهرداری دزفو -ساعت 14:30-حافظیه شیراز

الوند همدان- خونه به خونه مازندران-ساعت 14:45-مفتح همدان

گرند بجنورد-شهرداری زنجان-ساعت 14:45-تختی بجنورد

هفته هفتم

پنجشنبه 29 آبان ماه ساعت 14

هف سمنان- شهرداری جویبار

خونه به خونه- گرند بجنورد - هفت تیر بابل

پنجشنبه 29 آبان ماه ساعت 14:30

شهرداری زنجان- بهمن شیراز- کارگران زنجان

سپیدرود رشت- الوند همدان -( بعدا اعلام می‌شود)

شهرداری دزفول استراحت

هفته هشتم

 

چهارشنبه پنجم آذر ماه ساعت 14

گرند بجنورد- سپیدرود رشت – تختی بجنورد

چهارشنبه  پنجم آذر ماه ساعت 14:15

 

شهرداری زنجان- شهرداری دزفول- کارگران زنجان

 

الوند همدان- هف سمنان- شهید مفتح

 

چهارشنبه پنجم آذر ماه ساعت 14

 

بهمن شیراز- خونه به خونه مازندران- حافظیه شیراز

 

شهدای جویبار استراحت

 

هفته نهم

 

چهارشنبه 12 آذر ساعت 14

هف سمنان- گرند بجنورد( بعدا اعلام می‌شود)

 

خونه به خونه- شهرداری زنجان- هفت تیر بابل

 

چهارشنبه 12 آذر ساعت 14:15

 

شهرداری دزفول- شهرداری ( شهدا) جویبار- مجدیان دزفول

 

پنجشنبه 13 آذر ساعت 15

 

سپید رود رشت- بهمن شیراز- ( بعدا اعلام می‌شود)

 

الوند همدان استراحت

 

تا پایان هفته چهارم تیم الوند همدان صعود دوپله‌ای داشت و موفق شد تنها با تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شهدای جویبار در رده پنجم جدول این گروه قرار گیرد.

 

در چارچوب هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‎های ایران تیم فوتبال الوند همدان در روز شنبه 17 آبان‌ماه از ساعت 14:45 در ورزشگاه کارگران زنجان باید به مصاف تیم شهرداری برود.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار