همراه اول
18. آذر 1393 - 11:26   |   کد مطلب: 22015
نوزدهمين دوره مسابقات تکواندو قهرماني كشور
کاپ اخلاق در دستان دختران همدانی جا خوش کرد
در پایان نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان دختر، البرز با 7 مدال رنگارنگ قهرمان شد و مازندران و تهران بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

به گزارش همدان ورزش ؛ نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور (دختران)، در روز های یکشنبه و دوشنبه (16 و 17 آذرماه) با حضور 215 تکواندوکار از در قالب 33 تيم از استانهاي آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، البرز الف، البرز ب، ایلام، بوشهر، تهران، چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قزوین، قم، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان، یزد، کردستان، کرمان، کرمانشاه، کهیکلویه و بویر احمد و کیش به میزبانی هیات تکواندو البرز در 4 شیاپچانگ خانه تکواندو این استان برگزار شد.

در پایان این رقابتها، تیم البرز با 3 مدال طلا، 2 مدال نقره و 2 برنز و کسب 71 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

تیم مازندران با 3 طلا، یک نقره و 2 برنز و با احتساب 68 امتیاز نایب قهرمان شد، تیم تهران با یک مدال طلا، 2 نقره و 4 برنز و کسب 57 امتیاز مقام سوم را بدست آورد و استان آذربایجان شرقی با 3 مدال نقره و 2 برنز و احتساب 45 امتیاز، حائز مقام چهارم شد.

در پایان این رقابتها تیم تکواندو همدان که به سرپرستی شیرین خضریان و سرمربی گری راضیه خدابنده لو و مربی گری نیره یوسفی حضور داشتند توانستند کاپ اخلاق این دوره از مسابقات را کسب کنند . 

انتهای پیام / 

کاپ اخلاق  در دستان دختران همدانی جا خوش کرد

دیدگاه شما

آخرین اخبار