همراه اول
29. دى 1393 - 3:29   |   کد مطلب: 22392
تیراندازی در انتظار کمک مالی دستگاه ورزش
رئیس هیئت تیراندازی استان همدان از مساعدت مالی دستگاه ورزش استان به این هیئت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

"علی‌رضا شمسی پور" در گفتگو با خبرنگار همدان ورزش اظهار کرد؛ با بیان اینکه هیئت تیراندازی استان همدان تنها با مشکل کمبود منابع مالی روبروست، تاکید کرد: تنها مشکل ما کمبود منابع مالی است که البته مدیریت دستگاه ورزش استان قرار است به زودی کمک مالی به هیئت ارائه دهد تا بتوانیم همچون دوره های گذشته، نماینده در المپیک و مسابقات جهانی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه مشکل فشنگ برای تیراندازان از سوی فدراسیون در حال پیگیری و برطرف شدن است، تصریح کرد: در استان همدان شرایط برای فعالیت حرفه ای تیراندازان آماده است و به لحاظ آموزش نیز در حد توان امکانات در اختیار نفرات قرار می دهیم.

شمسی پور در ادامه با بیان اینکه یک دوره کلاس آموزش داوری درجه ۲ و ۳ تیراندازی بهمن ماه امسال در استان همدان برگزار می شود، تاکید کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده در بهمن ماه کلاس داوری درجه سه و ارتقا داوری از درجه سه به درجه دو برای ورزشکاران بانوان و آقایان در همدان برگزار می شود.

رئیس هیئت تیراندازی استان همدان ادامه داد: تدریس این دوره را "اسدی" مدرس بین المللی فدراسیون تیراندازی بر عهده دارد و پیش بینی می شود 30 نفر از علاقمندان به این ورزش از این دوره آموزشی استقبال کنند.

وی در پایان اعلام کرد: این دوره آموزشی در سالن تیر اندازی شهید محمد رضا ضرابیان همدان برگزار خواهد شد و مربیان تیراندازی دارای گواهی مربیگری هم مجاز به حضور در این دوره هستند.

دیدگاه شما

آخرین اخبار