همراه اول
18. فروردين 1394 - 8:55   |   کد مطلب: 23145
انتخاب بانوی تیرانداز همدانی برای حضور در رقابت های جهانی کره جنوبی
رییس هیات تیراندازی استان همدان از انتخاب یک بانوی تیرانداز این استان برای حضور در رقابت های جهانی کره جنوبی خبر داد.

به گزارش همدان ورزش، علیرضا شمسی پور گفت: مه لقا جام بزرگ تیر انداز همدانی با انتخاب شدن برای شرکت در رقابت های جهانی کره جنوبی در ترکیب تیم ملی اعزامی به این رقابت ها قرار گرفت.

وی به سوابق درخشان جامه بزرگ اشاره و اظهار کرد: این بانوی تیر انداز همدانی دارنده مدال های نقره و برنز آسیایی 2010 و از جمله ملی پوشان اعزامی به المپیک 2012 لندن است که سال گذشته نیز در بازی های آسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی در جایگاه چهارم ایستاد.
رییس هیات تیراندازی استان همدان با بیان اینکه جامه بزرگ در حدود هشت سال به صورت حرفه ای در رشته تیراندازی تفنگ بادی فعالیت دارد، افزود: این بانوی تیر انداز همدانی در رقابت های جهانی کره جنوبی فرودین ماه جاری در رشته تفنگ بادی به مصاف حریفان خود می رود.شمسی پور عنوان کرد: رشته های درازکش، تفنگ بادی، سه وضیعت و در تپانچه بادی و 25 متر از جمله رشته هایی هستند که ورزشکاران در مسابقات تیراندازی کره جنوبی به میدان می روند.

وی گفت: این دوره از رقابت ها زنان از 20 الی 27 فروردین با حضور 68 کشور جهان در شهر چانگ وون کره جنوبی و در دو بخش مردان و زنان برگزار می شود.

رییس هیات تیراندازی استان همدان با بیان اینکه ورزشکاران کشورمان امروز  به سمت کره جنوبی پرواز می کنند، گفت: حضور ورزشکاران کشرمان در این دوره از رقابت ها  برای کسب سهمیه المپیک 2016 ریو خواهد بود.

شمسی پور یادآور شد: در این دوره از مسابقات، هدایت تیم ملی جمهوری اسلامی ایران بر عهده سکینه خدابنده لو مربی باتجربه همدانی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار