همراه اول
15. بهمن 1394 - 12:38   |   کد مطلب: 26398
مدالم را به رهبر انقلاب تقدیم می‌کنم
بانوی تیرانداز همدانی که در مسابقات هند توانست سهمیه المیک 2016 برزیل را کسب کند گفت: رهبرم را از صمیم قلب دوست دارم و مدالم را به ایشان تقدیم می کنم.

به گزارش همدان ورزش ؛ ظهر امروز مراسم استقبال از این مه لقا جام بزرگ بانوی ورزشکار و راضیه خدابنده لو مربی همدانی تیم ملی با تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان همدان در میان استقبال انبوه جامعه ورزش استان همدان برگزار شد.

جام بزرگ در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران در خصوص سطح مسابقات اظهار داشت: سطح مسابقات نسبت به مسابقات گذشته بالاتر بود و در هر ماده ورزشکارانی زیادی حضور داشتند که همگی از بهترین های جهان بودند و خوشبختانه من هم با آمادگی کامل در این مسابقات حاضر شده بودم.

وی افزود: خدا را شکر می ‌کنم که با کسب مدال ارزشمند نقره توانستم جواب زحمات پدر و مادرم و تمام افرادی که برایم زحمت کشیده بودند را بدهم و رهبرم را از صمیم قلب دوست دارم و مدالم را به ایشان تقدیم می کنم..

بانوی المپیکی تیراندازی استان با بیان اینکه سطح مسابقات هند بسیار بالا بود گفت: بسیاری از تیراندازانی که رنکینگ بالایی دارند در این مسابقات حضور یافته بودند و هدف آنها نیز مانند من کسب سهمیه بود و خوشحالم که سهمیه به کشور ایران رسید.

جامه بزرگ بیان کرد: این نخستین سهمیه تیراندازی ایران در مسابقات سه وضعیت خفیف بود و ما برای حضور در این رقابت ها چندین هفته در تمرین بودیم و تمرینات پر فشاری داشتیم و پس از چندین مسابقه که نتوانستم کسب سهمیه کنم این بار طلسم را شکستم و سهمیه المپیک ریو را بدست آوردم.

بانوی المپیکی تیراندازی همدان یادآور شد: در این رقابت‌ها ثابت شد که این تیم پتانسیل کافی برای موفقیت در المپیک را دارد و نباید با کمبود تجهیزاتی چون فشنگ فرصت‌های خوب از این تیراندازان گرفته شود.

وى با اشاره به هزینه بالاى فشنگها اظهار کرد: به دلیل تحریمها دو سال است که براى تهىه فشنگ در فدراسیون و استان با مشکل روبرو هستىم و تمرینات خود را با تفنگ خالى انجام مى دهیم.

جامه بزرگ با اشاره به برنامه آینده خود برای حضوری موفق در المپیک ریو گفت: هدفم کسب مدال در المپیک است و قصد دارم در دو تورتمنت بزرگ تیراندازی در مونیخ و ریو شرکت کنم و احتمالا اردوهای نیز در داخل کشور برگزار می شود.

وی عنوان کرد: البته در مسابقات المپیک کار بسیار سخت تر از مسابقات جهانی و آسیایی است زیرا شرکت کنندگان بسیار جدی هستند و رقابت سختی برای کسب مدال وجود دارد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار