همراه اول
25. مرداد 1395 - 11:58   |   کد مطلب: 27951
برگزاری با شکوهترین و پر جمعیت ترین مسابقات رزمی  در استان همدان
پر جمعیت ترین مسابقات استانی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان همدان برگزار شد.

به گزارش همدان ورزش؛ مسابقات قهرمانی و انتخابی تیم استان در3رده سنی آقایان نونهالان، نوجوانان،جوانان در استایل نیمه آزاد مایانا به مناسبت یاد و خاطره شهدای کونگ فو استان ومدافع حرم و سردار شهیدشمسی پور و همچنین میلاد با سعادت امام رضا ( علیه السلام)  در سالن ورزشی هزار نفری فردوسی همدان برگزار شد.

 

 

مسابقات باحضور 220شرکت کننده از تیمهای همدان ، نهاوند ، کبودرآهنگ، اسدآباد ، بهار، رزن، فامنین ، کوریجان، شهرداری مهاجران ، قهاوند، کونگ فوجنگاوران، کمیته پرتوآ و کونگ فو کمپو برگزار شد.شروع بازیها از ساعت 9صبح الی23/30 با 2تخته تاتمی بود.

 

 در پایان  بدلیل تعداد زیاد شرکت کنندگان ،برخورد به وقت بامداد، مسافت طولانی برای برگشت تیمها به شهر خودوحضور شرکت کنندگان زیادی از نونهالان و .... وجلوگیری از نگرانی خانواده ها با تصمیم و مشورت دبیر هیات و سرپرستان تمامی تیم ها،ادامه مسابقات جهت مشخص شدن نتایج تعداد13 بازی از مرحله یک چهارم و مابقی فینال مسابقات به یک هفته بعد یعنی به روز جمعه 29 مرداد راس ساعت8 صبح در شهر همدان سالن خانه کونگ فو موکول شد همچنین در حاشیه مسابقات فریضه نمازجماعت ظهربا حضور شرکت کنندگان در داخل سالن مسابقات برپا شد.

 

لازم به ذکر است؛ عصر مسابقات راس ساعت 18مراسم اختتامیه مسابقات با برنامه های ابتدا رژه تیمهای حاضر و اجرای حرکات نمایشی وپخش کلیپ و ...با حضور مدیر کل و معاونین ورزش و جوانان، ریاست هیات رییس سازمان بسیج ورزشکاران، پیشکسوتان، تماشاچیان وخانواده های محترم بود در این برنامه از خانواده محترم سردارشهیدعلی شمسی پور و در ادامه از اعضا و کادر تیم استان در لیگ برتر فدراسیون که مقام سوم تیمی را در کشور کسب نمودند قدردانی شد .

 

 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار